Plastuit, is dat wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 18 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    De titel zegt het al, is dat wat zo'n plastuit?
    Op de één of andere manier krijg ik daar telkens reclame over op m'n tijdlijn bij FB en Insta (ben een enorme zeikerd blijkbaar :p)

Maar het zette me wel aan het denken, als ik verder wandel dan 5 km heb ik een ontzettend volle blaas, of ik nou veel of weinig heb gedronken vooraf, wel of niet naar de wc ben geweest vooraf, maakt niks uit.

Dus toen dacht ik, wellicht is dit toch best handig, maar ja, er zijn er meerdere te koop, wat is een goede?

Laatste topic wat ik hierover kon vinden stamt uit 2017, dus wellicht zijn er dames met wat recentere ervaringen :D

Ik zou zeggen, brand maar los, wie kan me van wat goede info/tips voorzien? :cool:

2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Ja, die uixi vind ik echt een aanrader. Het is wel even oefenen thuis, zodat je aan gaat voelen hoe je moet staan, die tuit vast moet houden en hoe je moet ontspannen om te plassen - maar als je het onder de knie hebt, gaat er een wereld voor je open :D Voor mij in ieder geval! Ik ben zelf extreem slecht in gehurkt plassen, dan plas ik gewoon over m’n broek en schoenen heen, dus geen optie eigenlijk - daarnaast zit je dan heel bloot ergens en dat vind ik ook niet fijn. Met handigheid met die uixi sta je zo even ergens achter en hoeft je broek niet eens omlaag, dus meer privacy… Plus, onderweg op vakantie een aantal keer zúlke smerige wc’s tegengekomen, ook dan is het ontzettend makkelijk, maar wederom; ik kan ook echt niet boven een vieze wc hangen, dan plas ik zo op de grond…

Chillin vindt dit leuk.
  3. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Hier ook fan van de Uixi!

Inderdaad thuis even oefenen, maar werkt super! Vond het de eerste keren best bijzonder; staand plassen.:roflmao:

Chillin vindt dit leuk.
  4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Allebei een Uixi dus :D

Oefenen is inderdaad wel een goed idee, alhoewel het me spannender lijkt om thuis goed te mikken op de wc pot dan vrij uit te kunnen plassen achter een boom, haha!

En hoe neem je zo'n ding mee dan? Ik lees wel eens dat je ze zo droog wappert maar is dat echt zo? Lijkt me dat dat ding toch gaat ruiken als je hem opbergt in je tas :oops:

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Beginnen met oefenen in de douche ;) en als dat goed gaat met kleren in de douche en dan pas in de wc denk ik ;) . Ik herken wat je zegt, had het een tijd geleden ook.. .continue reclame en ik vind het toch wel interessant. Ik kan prima hurkend plassen - maar dan nog moet je wel echt verstopt zitten. Als je staand kunt plassen en dus vanachter gewoon gekleed bent - is een plekje ook makkelijker te vinden denk ik ;) .

Chillin vindt dit leuk.
  6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Er blijft geen druppel op plakken, dus inderdaad gewoon 1x schudden en hij is droog. Hier gaat hij dan in een zakje en thuis spoel ik ‘m af, maar ruikt echt totaal niet.

Chillin vindt dit leuk.
  7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat handig! Ik maak regelmatig lange fietstochten en doe het dan gehurkt in de bosjes maar dit klinkt veel beter :thumup:

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Ik zit er aan te denken voor de zomervakantie, dsn willen we (weer) lange wandelingen maken

9. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Ik heb een uixi besteld en ga het eens proberen. Lijkt me echt super handig in de natuur en op smerige toiletten. Iemand van jullie ervaring met jullie dochters? Het lijkt me namelijk ook heel fijn niet meer te moeten tillen boven vieze wc's of vast moeten houden zodat ze niet omdonderen in de bosjes. Maar weet niet of dat wel kan ivm de afmetingen.

Deel Deze Pagina