hoi meiden. ik heb even een vraagje. ik ging gisteren naar bed, en alltijd als ik naar bed ge leg ik mijn handen op mijn buik dat vind ik lekker liggen. maar ik was zo aan het voelen en toen voelde ik een zoort met bolletje, het leek net een hoofje maar dan nog wat aan de kleine kant. misschien een gek verhaal. maar ik voelde dat dus heel even, en toen deet ik mijn hand een stukje naar beneden en toen ging het zeg naar met me hand mee, ik had echt zo iets wat is dit. maar later voelde ik het niet meer. heel gek. maar mijn vraag is of iemand dit ook heeft mee gemaakt. en wat die genen heeft gedaan toen. en of het wel kan. groetjes honey al vast bedankt voor het antworden vasn mijn vraag kusjes. p.s
Ik lees heel vaak dat het kindje naar je hand toezwemt, en in je hand probeert te kruipen. Maar ik begrijp dat jij niet zwanger bent? (Banner?) En ja, dan kan dat natuurlijk niet.
ik weet het allenaal niet meer. ik heb een paar testen gedaan waar van 3heel licht positief waren en de rest was bijna niets in te zien. ik ge deze week nog naar de ha, om me te laten na kijken. en ik was afgelopen maand maar 4 dagen ongi geweest en ook heel licht, dat was in sept en de maand daar na was ik hele maal niet ongi geworden, en ben nu 16 dagen over tijd. je word zo gek van die onzekkerheid. ik hoop dat je maan verhaal een beetje snapt. groetjes honey
Ja dan is je baby echt maar piepklein en heeft nog niet echt een hoofd. Ik voel mijn kindje nog maar net bewegen.
oke. na dan zal het wel niet zo zijn. ik benk dat ik er dan wel te veel mee bezig bent. hihihihi. nou in ieder geval bedankt voor het antworden van mijn vraag. en voor iedereen die zwanger is geniet er van. groetjes honey
Ze zeggen dat je ongeveer bij je eerste zwangerschap het kindje rond de 17 weken kan voelen, dus het lijkt me sterk. Maar veel succes bij de ha. groetjes, Maaike
Haha volgens mij heeft je kindje nog geen eens echt een hoofd. Dit is het in ieder geval niet want dat is nog zo klein is gewoon onvoelbaar. Denk dat je het verward met de beweging van je darmen.
Idd, kan je baby echt niet wezen, die is nog zo mini. Ik voel de mijne sinds kort 'bewegen' Of iig, ik voel van die plopjes
Ja had ik ook bij 17 weekjes ongeveer van die lichte plopjes. En over een paar weken voel je echt trappen. Ik voelde de baby bij 20 weken echt goed.
het is nog maar net een garnaaltje rond de 6 a 7 weken dus hoofdje nee dan heb je je toch echt vergist