Mijn eerste kindje is geboren met 40+5 dagen. Dit is de tweede en het duurt al langer dan de vorige keer. Ook is het nog niet ingedaald. Het heeft wel 2X ingedaald gezeten, maar is er ook weer 2X uitgekropen.
Ik ben nu 4 dagen overtijd.. en heb eerlijk gezegd ook niet het gevoel dat het een van deze dagen gaat komen, al kan je dat natuurlijk nooit weten. Wat ik me afvraag is wanneer de verloskundige je doorverwijst naar de gynacoloog ik heb namelijk vrijdag een afspraak bij de verloskundige en ben dan precies een week overtijd.
Ik kan er niets aan doen, maar ik word echt knettergek van het wachten en het niet kunnen vertrouwen op mijn lichaam. Volgens mij kan ik gewoon geen kindjes op de natuurlijke manier op de wereld zetten! Ik heb mijn hele zwangerschap gedacht dat deze keer de baby op tijd zou komen en dat het een "normale" bevalling zou worden. De eerste wilde niet komen, ik had al een week 2 cm ontsluiting, werd ingeleid met 42,0 weken en had na een dag nog steeds 2 cm. Uiteindelijk een spoed keizersnee geworden. Nu wil de baby verdorie weer niet komen en krijg ik dinsdag een keizersnee als de bevalling niet op gang komt. Natuurlijk zal je achteraf misschien denken "ach wat zeurde ik toch, zwanger zijn is heel bijzonder bla bla bla, maar nu op dit moment vind ik het genoeg. Toch wil ik geen keizersnee, juist omdat ik al een peutertje heb lopen en zie die operatie en het herstel niet echt zitten. Maar goed, zucht... Ik moet niet zeuren en gewoon afwachten. Sorry, moest het even kwijt!
Ook ik was pas bevallen na 41 weken en 6 dagen. Het is even afzien voor sommigen, maar het is de moeite waard! @anoniem, ik hoop voor je dat de bevalling nog voor dinsdag begint voor je! Ik ga voor je duimen.
Met 41.6 weken ben ik ingeleid. Na ruim 12 uren weeën (stormen) had ik slechts 3cm ontsluiting. Ik dacht dat ik dood ging Ook was de kleine nog steeds niet ingedaald. Ons dochtertje is uiteindelijk dmv een keizersnede ter wereld gekomen. Ik hoop dat een volgende bevalling anders zal verlopen Dames die overtijd lopen, nog even volhouden.
Ben het nu ook zat hoor. Ik ben gewoon zo nieuwsgierig wie er in mij zit. Ik was afgelopen maandag uitgerekend. Gisteren was ik bij vk. Ze bood spontaan aan even te voelen hoe het er voor stond. Ik was verbaasd want ik hoor vaak dat ze hier niet zo happig op zijn. Ik bleek al 2 cm te hebben. Ze kon me strippen, wat ik niet eens als pijnlijk heb ervaren. Nu begon het gistermiddag een klein beetje te bloeden. Vannacht was het bloeden gestopt, en vanmorgen onder de douche stukken slijmprop verloren. En nu is het weer stil. Ik verlies niets meer. Heb wel heel sterk een ongesteldheidsgevoel wat ik voor gisteren niet had. Wat denken jullie? Gestript, en daarna slijmprop verloren. Zou er nu snel wat gebeuren? Of loop ik nog ruim een week rond?
Gefeliciteerd Cacao! Ik ben van mijn zoon met 42 weken en 1 dag bevallen door middel van inleiding.. hij was wel ingedaald maar hij wilde gewoon helemaal niet komen haha.. ik voelde me bij zijn zwangerschap ook kiplekker en fietste nog volop hele afstanden, ik had een energie van hier tot aan tokio Maar begon het ook zat te worden op een gegeven moment hoor want je wilt toch een keer bevallen en dan loop jij nog steeds met een dikke buik rond. Moaatje wat jij verteld kan heel goed duiden op voortekens hoor ik hoop dat je snel mag bevallen
Morgenochtend moet/mag ik me melden voor een keizersee. Prettig dat er een einde komt aan het lange wachten. Jammer dat het toch weer in een keizersnee moet eindigen, maar goed als hij maar gezond is. Alle dames succes met wachten!
@anoniem1405: dat is inderdaad jammer. Ik wens je heel veel succes morgen! Mijn zoon is vorige week donderdag uiteindelijk met een zwangerschap van 41 weken en 6 dagen geboren. Ik zou eigenlijk die dag worden ingeleid, maar nadat ik de dag ervoor in het ziekenhuis nog een keer was gestript, kwam de bevalling die nacht nog op gang. De bevalling zelf liep van een leien dakje en heeft ongeveer 6,5 uur geduurd. Aan alle dames die nog wachten, sterkte en succes!
ik ben nu 40 + 5 dagen. Heb het tot nu toe goed kunnen volhouden, maar vandaag ben ik het beu. Ik wil mijn kleine ventje nu toch wel in mijn armen kunnen houden. Een vraagje... wat bedoelen jullie met strippen? Bij ons (België) wordt die term niet gebruikt. succes aan alle mama's die nog zitten te wachten! groetjes