Als het goed is hoop ik snel de kleine te mogen verwachtten De weeën zijn vanacht om 12.45 uur begonnen erg regelmatig en nu nog steeds. VK is geweest rond 03.45 uur en ze zei dat er 1 cm ontsluiting is en van de baarmoederhals is er nog 1/4 van over. In ziekenhuis was het nog 3,5 cm. Net ben ik onder de douche ook nog slijm met wat bloed verloren. Hoop zo dat het allemaal sneller gaat [-o< aangezien ik helaas ook nog paar dagen met deze weeën kan lopen (verstrijken van baarmoederhals)
Spannend, ik ben benieuwd! Succes, hopelijk zet het door en kun je vandaag je kleine prins in je armen houden!
Een ding is zeker...het zal geen week meer duren! Maar hopelijk ben je al bijna klaar nu Zet m op en sterkte! En een hele fijne kraamtijd gewenst!
dankjewel allemaal. Het heeft zich doorgezet VK komt rond 13.00 uur weer kijken hoever ik dan al ben. Heb nu 2 cm ontsluiting Ik zie echt op tegen de andere 8 Maaaaar nog even en dan zie ik mijn kleine
Hey, Ondertussen ben ik bevallen van een gezonde mooie jongen Joshuah! Bevalling was supersnel gegaan en deed bijna geen pijn! Was echt blij