@Tori3 en Mausi, ik zit nu precies in dezelfde situatie als jullie. Ik word morgen ook gestript. Tenminste ik moet in de ochtend eerst even bellen of ze tijd hebben ervoor. Mijn vk wil namelijk geen bevalling gaan opwekken, als ze al met 3 andere bezig zijn. En als het niet werkt, moet ik vrijdag ook voor een onderzoek, ctg-scan en het bespreken van het inleiden naar het ziekenhuis. Veel succes morgen in ieder geval, zal duimen dat het nog spontaan zal gebeuren . En ik hoop het bij mij ook .
Grappig, al met zn drieën dezelfde donderdag en vrijdag invulling!!! Spannend!!! Hopelijk is inleiden niet nodig hè. Succes morgen!!!
aah ja idd grappig nu al me z'n drieën in hetzelfde schuitje! Ik hoop ook dat we alledrie morgen kunnen schrijven dat we de afspraak van vrijdag kunnen afbellen omdat we weeën hebben en thuis kunnen bevallen! Spannend! Succes morgen Mausi en Ranu
Ik denk dat mijn kleine ventje zoiets had van, strippen??inleiden?? niks ervan, ik kom wanneer ik zelf wil . Vannacht zijn spontaan mijn vliezen gebroken. Heb ook al lichte weeën en hopelijk zet het snel door. Ben in ieder geval blij dat het uit zichzelf is gebeurd. Ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan .
Oooh Ranu, dat is super! Hier nog niet helaas, wel nog meer slijmprop verloren ... maar ja dat zegt zo weinig. mausi, hoe is het bij jou gegaan vannacht?
Oooh spannend, hopelijk zetten de weeën snel door!!! Hier nog helemaal niks helaas. Dus hoop dat het strippen vandaag (vanavond pas) iets doet. Begin toch wel héél nieuwsgierig te worden hoor!!! Succes jullie vandaag!
oh mausi, jij moet nog tot vanavond wachten dus ... ik mag over 3 uurtjes al. Maar goed, heb geen weeen gehad dus ik verwacht eigenlijk niet dat ik nu opeens wel ontsluiting heb, dat kan toch haast niet? Ohja ik ben ook mega nieuwsgierig naar de baby!! die 9 maanden duren nu wel erg lang, haha. toitoitoi voor ons drietjes!
Ik duim voor je dat je ontsluiting hebt. Wie weet!!! Kan ook zomaar toch iets veranderd zijn zonder dat je echt weeën hebt gehad. Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? Ik 's ochtends meteen gelukkig. Dus als vanavond het strippen niks doet, morgen in elk geval iets te doen haha. Ctg en echo. In elk geval even spieken naar de kleine!!!!!
We hebben nog geen afspraak gemaakt in het ziekenhuis, dat doen we dan vanmiddag (kon zelfs op de dag zelf). In principe doen ze dan geen echo omdat de vk dit al heeft gedaan dinsdag (voor hoeveelheid vruchtwater) dus alleen ctg. Was trouwens erg mooi om te zien, je zag echt de vorm van het hartje kloppen, wow! Maar goed, nu nog even hopen dat we er niet heen hoeven (maar idd, als je dan toch moet dan het liefst in de ochtend). Ik duim voor je dat het strippen nu wel wat doet hoor!
@ranu ; gefeliciteerd met de gebroken vliezen, nu gaat het echt gebeuren. Ik ga mij klaarmaken voor het plaatsen van de ballon vanmiddag. Jullie allemaal heel veel succes en moge de beebs zich toch nog spontaan melden.
Pookie, succes met de ballon, hopelijk is dat niet pijnlijk en doet het z'n werk meteen goed! En dan sterkte met bevallen!!
Helaas, ik heb nog steeds geen ontsluiting Omdat ik het liefst thuis wilde bevallen hebben we de controle afspraak in het zh nu op zaterdagmorgen gepland, om 10:00. Als het voor zaterdagnacht 23:59 toch gebeuren gaat met weeen mag ik nog thuis bevallen anders wordt het toch het zh. Ga er nu maar van uit dat t in het zh wordt met 0 ontsluiting op 41+4. Ik hoop zo dat jij vanavond beter nieuws hebt mausi!
Hmm, schiet niet op dus. Balen balen!!!! Ik ben benieuwd zaterdag, hopelijk lekker niet nodig!!!!! Ik heb mega nesteldrang vandaag. Alles gepoetst, op orde, toch ander pakje voor de kleine neergelegd, een blauw shirtje met 'little brother'. Zou hij zich nu welkom voelen om vannacht te komen???? Hihi. Hij is super druk trouwens vanmiddag. Maar ik wil hem ziiiieeen, niet alleen voelen.
Dat is wel n goed teken hoor, nesteldrang!! Ik heb dat totaal niet... Vriendin van me had dat ook en de nacht erop begon het! Ik ben ook zo benieuwd naar m'n kleine meisje... Heb er al zolang op moeten wachten (5 jaar)
Wat een enorme tijd, 5 jaar. Waarschijnlijk vol spanning, hoop, onzekerheid en nu laat ze jullie alsnog wachten ook. Máár het gaat het allemaal waard zijn, hoe dan ook. Een prachtig meisje ligt er hopelijk héél snel op je buik!!!!!! Ik duim dat het alsnog spontaan begint. Zou zo ontzettend fijn zijn!
Mausi, hoe gaat het? Het is een prima dag voor het zh vandaag, zo na buiten! Ja, 5 jaar is een lange tijd, maar heb gelukkig in die tijd ook wel genten van de andere, leuke, dingen in m'n leven. Hier nog steeds geen tekenen van een beginnende bevalling ...
Herkenbaar. Ik kon ook niet gestript worden, er was nog totaal geen 'actie' te zien daar beneden Uiteindelijk ook niet gestript, maar ingeleid; geen medische indicatie (alles was goed, geen tekort aan vruchtwater enzo) maar ik liep gewoon tegen de 42 weken en hield met de hitte van vorig jaar juli erg veel vocht vast. Was het zo beu... was blij dat het kon. Ook ballon gehad en aan 't infuus. Allemaal goed gegaan. Hopelijk bij jou ook!!