Kath, dankje voor je berichtje. Bij mij is het ook zo idd, als het dan toch moet dan hoop ik dat ik zondag ingeleid wordt (dan precies 42 wk). Ben ook zo klaar met het vocht, wordt steeds erger. Voor 40 weken weinig last gehad.
Hier vandaag in het zkh geweest, echo en ctg en alles was nog goed. Mooie echo, gezichtje mooi kunnen zien, dus ben weer even in de wolken!!! Ben ook in het ziekenhuis weer gestript, deed flink pijn, maar wie weet helpt het. Tot nu toe nog niks.... Ben het zo zat!
Ja, dat is dan weer leuk dat je z'n gezichtje weer hebt kunnen zien . Ik mag morgenvroeg weer even kijken . Niet fijn dat t strippen zo'n pijn deed, maar wie weet doet het nu wat! Ik hoop het voor je, want ik weet hoe zat je het kunt zijn (ik ben het ook behoorlijk zat!!). Duim voor je mausi, dat de weeën eindelijk op gang komen.
Ik ben met jullie aan het meelezen dames, zo benieuwd hoe het allemaal zal verlopen voor jullie! Veel succes en hopelijk snel goed nieuws!
Hoi dames, wat vervelend dat het bij jullie nog niet zo opschiet. Bij mij ging het opeens heel snel allemaal. Donderdag zo rond half 1 begonnen de weeen. Rond kwart voor 7 mocht ik met 5 cm ontsluiting naar de zk. Bij de zk aangekomen had ik al volledige ontsluiting en mocht ik gelijk beginnen met persen. De zk ligt maar 5 min van os vandaan,us was heel verbaasd. Helaas wilde hij er niet zo makkelijk eruit, dus uiteindelijk is geboren met een knip en vacuumpomp. Heel heftigte ervaring, maar het was het allemaal waard. Hoop dat jullie ook heel gauw jullie kleintje kunnen vasthouden. @Tori, veel succes vandaag! @Mausi, al iets gebeurd bij jou?
Ranu, gefeliciteerd!! Ja, vacuümpomp lijkt mij ook heel heftig... Geniet van de kleine! Dankje, ik ben benieuwd hoe t vandaag gaat en wat er wanneer gaat gebeuren. Itsdaisy, leuk dat je meeleest . Het gaat vast niet lang meer duren voor mausi en mij!
Hopelijk hebben jullie snel jullie kleintjes meiden !!! Vreselijk om zo lang te moeten wachten ! (ik werd al lichtelijk gestoord na 4 dagen overtijd te lopen.....2e strippoging heeft toen geholpen)
Ranu, gefeliciteerd!!!!!! En nu zit je vast en zeker op een hele grote wolk!!! Succes vandaag Tori! Hier nog verdacht stil... Balen.
Vanochtend aan het ctg en de hartslag van de kleine was helemaal prima. Ik heb een paar keer een harde buik gehad in dat half uur en m'n bloeddruk was wel iets hoger dan het is geweest, maar geen reden voor zorgen (omdat ik me verder ook goed voel). De verloskundige in het ziekenhuis heeft ook nog weer gevoeld en ik heb nu gewoon 2 cm ontsluiting . Dus er is nog steeds een kans dat het een thuisbevalling wordt, al denk ik dat het 'm net niet gaat worden. Als het vanavond / vannacht goed op gang komt moet ik m'n eigen vk nog bellen, anders moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn en dan eerst weer ctg en daarna word ik ingeleid. Mausi, word jij nu morgen ook ingeleid of moet je nog langer wachten? oooh ik hoop voor je dat het toch vandaag op gang komt, maar goed vanochtend dus nog niet . Echt balen!!
Goed!!! 2 cm ontsluiting. Hopelijk zet het door en anders heb je vast morgen je kindje in je armen. Met 2cm kunnen ze meteen inleiden toch met infuus? Of krijg je eerst een balloncatheter of zoiets??? Spannend...hopelijk gewoon niet nodig. Ik moet dinsdag naar her ziekenhuis. Dus hij heeft nog héél even...
Ranu, gefeliciteerd met je zoontje!! Zo fijn dat het achter de rug is en het nog vanzelf kwam. Ik herken je uitspraak van mijn bevallingen 'heftig, maar de moeite waard'. Hoop nog steeds op een 'was goed te doen'-bevalling, maar ik ga er maar niet van uit Geniet van elkaar!! Tori: zet m op! Thuis of in het ziekenhuis. Als het dan zo moet zijn dat het ziekenhuis wordt, dan weet je in ieder geval dat het er bijna op zit en je je meisje bijna vast mag houden! Dat bracht mij er echt door. Mausi: Pff.. nog steeds aftellen. Wat kunnen 9 maanden lang duren! Maar wie weet, toch nog thuis dan... En.. het kan geen week meer duren en dan ook voor jou je baby.... zo'n mooi vooruitzicht!
Ik wilde bij onze derde ook graagbthuis bevallen. Bij de controle op 41.2 was er nog geen ontsluiting en kon strippen nog niet. Mijn baarmoedermond was ook nog helemaal niet toe aan een bevalling. Ik baalde vreselijk, ik wilde zo graag thuis.... Met 41.3 werd ik wakker met lichte weeën, binnen een uur was onze dochter er.
Mausi, ballon kan niet meer zij de vk in het zh als je 2 cm hebt. Maar goed, heb vanmiddag van half 3 tot half 6 behoorlijk goede weeen gehad. Elke 4 á 5 minuten. Helaas is het vanaf half 6 weer afgezwakt en nu heb ik bijna geen last meer. Maar de kans is groot dat de ontsluiting verder is gegaan dus dat scheelt morgen weer. Jij moet misschien tot dinsdag wachten. Ooh hoop dat je het verhaal van Twinkle Star volgt en je morgen wakker wordt met weeen en je morgen ook je zoontje vast kunt houden. Xxx
Jammer dat de weeën niet door zijn gezet, maar je hebt vast en zeker meer ontsluiting nu. Ik hoop dat ik dinsdag ook meer ontsluiting heb. Of morgen ofzo gewoon beval haha. Heb vanaf begin van de avond een zeurende pijn in mijn rug en steeds harde buiken. Zou het iets kunnen zijn ..... Ben benieuwd!
Zeurend pijn in je rug en harde buiken is wel iets ... Wie weet wordt je vannacht wakker met behoorlijke weeën mausi! Ik hoop ik ook. Ga nu m'n bed opzoeken en proberen te slapen.
Dag dames, Ik kijk steeds even hier of er al nieuws is, maar het is nu al even stil hier. Hopelijk een goed teken!
Ik ben helaas nóg steeds niet bevallen. Wel nog een keer gestript, maar tot nu toe nog geen resultaat. Hopelijk is Tori ondertussen lekker aan het genieten van de kleine!!!!!
Tori, ik zie bij je andere berichtjes dat je bevallen bent, gefeliciteerd!! Hoop dat t snel weer helemaal goed gaat met je. Geniet er van! en Mausi?
Mausi, gefeliciteerd!! Genieten is t he? Onze dochter was 4280 bij geboorte op precies 42 weken, hoeveel die van jou? Mijn bevalling was behoorlijk heftig... Nouja wat erna kwam, want de bevalling heb ik goed ervaren. Ben eergisteren weer thuis gekomen en het gaat elke dag stukken beter.