Ik ben afgelopen donderdag de slijmprop verloren en sinds die dag blijf ik slijm en af en toe wat bloed verliezen.. Mijn vraag, wie heeft/had dit ook en hoe lang duurde het daarna voordat je bevalling heeft doorgezet?
Ik ben bij 34 weken zwangerschap mijn slijmprop verloren en ben uiteindelijk bij 40w6d bevallen! Wil je dus niet ontmoedigen, maar het verliezen van de slijmprop wil helemaal niets zeggen over wanneer je bevalling gaat beginnen . Dit is destijds ook door mijn gyn zo uitgelegd Ik hoop voor je dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten, maar als ik je banner zie mag het ook nog wel eventjes duren
Ik begon mijn slijmprop al in kleine dele te verliezen met 28 weken. Uiteindelijk is Max mey 36w6d geboren na inleiden, maar dit is niet vanwege de slijmprop gedaan maar gebroken vliezen. Heel veel succes, maar het is beter voor je kleintje om nog even te blijven zitten. Groetjes, Krissa
Ik heb al drie kinderen (wel al hele grote ) en ik heb de slijmprop nog nooit van te voren verloren, altijd tijdens bevalling pas, net als vliezen, ook nog nooit van te voren gebroken, moest altijd door VK gedaan worden. Groetjes Marina
ik had bij me eerste dochter de slijmprop verloren met 35 weken maar je slijmprop wordt ook weer aan gemaakt het verliezen van de slijmprop zegt niks dan kan het nog weken duren voor dat de bevaling begint bij me 2 de dochter was het 2 dagen voor de bevaling
Ik ben mijn slijmprop pas verloren na het breken van de vliezen. Ben uiteindelijk 5,5 uur na het verliezen van de slijmprop bevallen.
Op zondagavond rond 20.30 uur mijn slijmprop verloren en ze zijn op maandagavond om 23.57 en 23.58 uur geboren.
Bij de eerste zwangerschap verloor ik 's middags de slijmprop en 's nachts rond 3 uur begon het te rommelen. Uiteindelijk 's ochtends vroeg bevallen. Bij de tweede zwangerschap heb ik niets van de slijmprop gezien, die ben ik dus tijdens de bevalling verloren.