Hallo, Ben vandaag 38 wk en 1 dg. Ik heb het gehad en lees vaak op internet dat seks de boel op zou kunnen wekken!! Maak het (volgens experts die daardoor bevallen zijn) het nog uit of jij eerst klaarkomt en dan je man of niet? ( een bekende van mij zei namelijk eerst jij, dan je man...) Vandaar mijn vraag.... Groet
Of hij klaarkomt is hierin niet eens relevant! hahahah... Als jij maar komt... en werkt het niet? Dan heb je toch een leuke avond / middag / ochtend PS: sex, ananas eten, tonic drinken (of was het nou bitter lemon) heeft alleen maar zin als je lichaam er al klaar voor is.. of te wel het helpt hooguit een beetje.. Als dit je eerste kindje is... nog even proberen geduld te hebben... 40 is een gemiddelde.. kan later en eerder zijn. Misschien helpt het als ik vertel dat ik met 38.5 bevallen ben van mijn eerste!
Je kindje komt wanneer het komt, als een middeltje 'helpt' is het puur en alleen omdat het al aan het opgang komen was. Waarom mag je kindje niet zelf bepalen wanneer het besluit geboren te worden? Ik snap dat niet zo goed..
Tuurlijk mag de kleine het zelf bepalen! Dat doet de baby ook echt wel, met of zonder seks! Dat weet ikzelf ook wel...het gaat mij er meer om bij wie het lukte en wat de volgorde dan was....gewoon benieuwd! En tja, zoals je ziet nogsteeds zwanger, dus die kleine komt ondanks de seks ook echt wel wanneer hij/ zij wil!!!! Emmeken ben ej al bevallen? Liefs
Omdat mama het na bijna 9 maanden wel een beetje gehad heeft met zwanger zijn? Omdat papa en mama zo ontzettend nieuwsgierig zijn? Omdat mama uitgeput begint te raken? Omdat je gewoon wil gaan genieten van een kindje in je armen, samen met de papa
volgens mij helpt het alleen als laatste zetje, dus als je lichaam er al klaar voor is. hier met 39w5d seks gehad en 36 uur later weeen. maar dat zal toeval zijn denk ik.
Hier de avond voor de bevalling sex gehad. Maar ik had ws al wat ontsluiting (door wat voorwerk een paar ochtenden ervoor) dus mijn baarmoedermond was behoorlijk gevoelig. We hebben het dus niet afgemaakt, het ging gewoon niet. De volgende dag ben ik bevallen met 39 weken. Maar of het daaraan heeft gelegen (aan de sex) dat betwijfel ik.
Hey dames, Effe een beetje een schaamtevol berichtje, maar ik durf dus sinds een tijdje niet meer goed seks te hebben Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat het niet meer gaat / pijn doet / voel me ook niet meer echt sexy momenteel... dus ik houd mijn man tevreden met andere dingen.. als je snapt wat ik bedoel Ik weet niet waar die angst bij mij vandaan komt, maar ik durf dus echt al twee weken niet meer seks te hebben. Het kan dus echt geen kwaad? Ze zeggen wel van niet, maar ik weet niet of het kindje al is ingedaald en heb al een paar keer een soort oefenweeën gehad, dus ben toch wel een beetje bang... Geruststellende berichten hier helpen wel
Zie je! Daar ben je weer! haha..! Je mag gewoon je gevoel volgen hoor mamatoB! Als je geen zin hebt moet je het niet doen, maar heb je dat wel, dat is er geen enkele reden het niet te doen. Wat mijn vriend en ik merken is dat er veel veranderd in 'het kanaal' (WHAHAHA) de ene keer is 't wat breder, de andere keer kan hij niet zo gek diep, en de keer daarna shaggen we de sterren de hemel in en heb ik nergens last van. Het enige wat ik merk is dat míjn orgasmen het meeste pijn veroorzaken, gezien de hele boel dan samentrekt, maargoed ook dat heeft ons nog niet eens tegen gehouden! Kortom, het kan gewoon écht! Én je kan het natuurlijk altijd proberen, en voelt het niet goed, dan kap je er toch gewoon mee?! De baby zit iig nog achter de baarmoedermond & we gaan er even vanuit dat we nog geen ontsluiting hebben... toch? Dus hij zit goed beschermd, en de mijne begint te trappen als híj geen zin heeft! HAHAHAAHAHHAA Ikzelf vind het wel fijn om te lezen dat de dames hier het dus idd nog tot vlak voor de bevalling doen! Gives a girl hope! Ik doe het deze week even met condoom (just in case!) want m'n lieve beeb moet wel blijven zitten tot het bevalbad er is en we 37 weken zijn! Daarna hoop ik er nog steeds van te genieten en gaan we, zonder rubber, vrolijk door hoor! hugx us
Ja natuurlijk snap ik dat wel, ben zelf ook zwanger geweest (liep op het eind in juni, toen het zo enorm heet was..) . Misschien ben ik een beetje zweverig, maar ik wou graag dat mn dochtertje er zelf helemaal klaar voor was en dan zou komen. Maar ik heb ook gesmeekt of ze dat eerder wou beslissen .