41 weken en spontaan bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jojo12, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Hier ook een succes verhaal.
    Ik zou met mijn dochter ook ingeleid worden met 41+5. Moest me om 7 uur s'ochtends melden voor tabletjes want alles zat ook bij mij nog helemaal dicht.
    Die nacht om half 2 zijn mijn weeën begonnen en ben ik toch nog spontaan bevallen!

Nu is het weer spannend......

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Fijn om te lezen!

Ik ben vandaag voor intake geweest bij de gyn en we hebben het inleiden gepland voor a.s. vrijdag met 42w1d.
    Hopelijk gaat het niet nodig zijn en kan ik voor die tijd gewoon thuis bevallen zoals nog steeds mijn plan is.
    Gelukkig kon ik vanmiddag wel voor het eerst gestript worden, eindelijk wat verweking en btje ontsluiting te bekennen. Daar hoopte ik echt ontzettend op!

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik zat bij de eerste op 40 weken en 6 dagen te janken bij de verloskundige dat ik het niet meer aan kon en dat ie dr uit moest. We hadden toen (was op een vrijdagochtend) meteen een afspraak gemaakt voor de maandag in het ziekenhuis. Controle en daar zou dan een afspraak gemaakt worden voor inleiden.

Die avond begonnen de weeen en op zaterdagochtend was onze zoon geboren.

Mijn zus had bij haar eerste zwangerschapsvergiftiging en werd opgenomen om de volgende dag ingeleid te worden. Die nacht (in het ziekenhuis dus) begonnen de weeen en de volgende ochtend was het kindje geboren.

4. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik moest me 21 maart om 8.00 uur melden in het zkh voor inleiding, zou die dag 42 weken zijn. Maar de avond ervoor besloot ons kindje om toch zelf te komen, om 23.00 uur begonnen de weeën en om 7.01 is ze geboren!

5. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha dames,

Jullie positieve verhalen hebben goed geholpen want ik ben gisteren spontaan bevallen op 41+3 van onze zoon Levi.

Helemaal blij dus!

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik ben bevallen met 41 weken precies. De inleiding stond 3 dagen later gepland. De dag ervoor was ik nog naar de gyn geweest en lag de baby nog niet ingedaald en had ik nog niks ontsluiting. Die nacht zijn de weeën begonnen en toen was het zover. Het kan dus heel snel veranderen en voor je het weet lig je in het bevallingskwartier...

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Gefeliciteerd Jojo!

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier ook een succes verhaal....
    Met 41 weken zat het hier na het strippen (om 16.00 uur) nog potdicht, duurt nog wel een tijdje zei de vk....
    Ik balen want wilde ook graag thuis bevallen.....
    Volgende ochtend om 7.00 begonnen de weeeen :D

Dut toch heerlijk thuis bevallen!

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ow Hahahaha ik zie dag je al bevallen bent!
    Even over heen gelezen, sorry!

Van harte! Ben je thuis. Bevallen?

10. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Bedankt!

Ik ben met 9cm ontsluiting nog naar het ziekenhuis gestuurd omdat toen de vliezen gebroken werden en hij in het vruchtwater gepoept had.
    Maar wel fijn thuis kunnen beginnen en het meeste 'werk' kunnen doen dus dat is erg prettig.

11. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Gefeliciteerd JoJo (en ook Liesjuh want toch bevallen zonde inleiding zie ik :). )

12. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Yes! Gefeliciteerd :D.

Deel Deze Pagina