hoi dames, Ik weet niet of deze hier thuis hoort... ben vandaag 41 weken zwanger en heb het he-le-maal gehad. Alle troostende opmerkingen 'het kan niet meer lang duren' etc. werken niet meer, ik wil gewoon NU bevallen. Heb het helemaal gehad er mee, echt. Voel me heel boos en verdrietig, chagrijnig en ongeduldig. Ik heb al twee weken bijna elke avond voorweeën, veel pijn, heb al een paar keer echt loos alarm gehad, dat ik echt dacht dat het begonnen was... maar niks! Het zet gewoon telkens niet door! Als volgende dinsdag nog niets spontaan geboren is zullen ze me wel gaan inleiden, maar eerlijk gezegd: momenteel lijkt die week een eeuwigheid!! En ik weet dat ik dat 'straks allemaal zo vergeten ben' als het kindje er is, maar ik voel dat nu zo... Ik hoop maar dat al die voorweeën toch iets goeds gedaan hebben en dat de bevalling straks niet lang duurt... maar dat zegt ook niks he? Bah, ben gewoon stevig aan het balen en moest het even kwijt. liefs mamatoB
Hoi,kan met je mee praten. ik ben het ook zat, kan al van af week 36 amper lopen,alles voelt bont en blauw aan (de onder buik),en iedere keer dat ik loop en mijn boven been mijn buik raakt,halleluja wat een bont gevoel (pijn),en heb ook sind week 37 giga mega menstruatie pijn,tintelingen in mijn benen(slap gevoel)en mijn schaamlippen tintelen ook vervelend!,dat alles gaat amper weg,en is bijna contenu de hele dag. Ze zeggen toch altijd het 2de kindje eerder komt,nou ik zie het! zit bijna op de 40 weken!mijn eerste kwam met 40w+3dg. Ik voel me echt een vaatdoekje (maar dan z'n vaatdoekje wat niet meer goed is,wat voor de prullebak goed is). Ik moest dit ook even kwijt,sorry groetjes en sterkte rosanna
hoi ik herken het helemaal, was 18 september uitgeteld en al 4 weken last van voorweeen / oefenweeen iedereen zei toen ook ow duurt niet lang meer maar ik loop nog steeds met een dikke buik alles doet me ook zeer en slaap erg slecht omdat het meestal snachts is, heb jij dit ook?
Hee meiden! Vorig jaar zat ik precies zo! Kon niks meer door een vorige keizersnede, en zat thuis letterlijk de minuten te tellen, te wachten tot de bevalling zich aandiende! En dan duurt wachten lang! Met mijn kleine meid kon ik niks meer doen want alles deed me zeer, en ik wilde ook met niemand meer praten omdat ik al die goedbedoelde adviezen spuugzat was! Voorweeën en vals alarm, herken het! Werd er ook helemaal gek van en heb meerdere malen een dikke vette jankbui gehad omdat ik het zo zat was! Maar op een dag was ik het zo zat, ik wílde niet meer wachten en ik wílde niet meer stil zitten! Ik ben die dag lekker met mijn dochter gaan spelen, heb kei maar dan ook keihard mijn favo muziek opgezet en ben heel uitgebreid samen gaan dansen! We hebben gelachen en lol gemaakt! Die middag begonnen bij mij weer die voorweeën, maar ditmaal geen gehoor aangegeven en ben lekker gaan koken voor Liset en hebben daarna lekker gegeten! Er vanuitgaande dat het weer valsalarm was ben ik 23 uur naar bed gegaan en daar braken mijn vliezen! Mijn tip dus, hoe moeilijk het ook is, laat het los! Ga wel even lekker de deur uit met je moeder om te shoppen en vraag of ze niet over de bevalling e.d. wil kletsen! Zet je hoofd er gewoon even vanaf, en ook al zet er niks door en beval je niet diezelfde/volgende dag, je bent er toch even vanaf geweest van dat eeuwige wachten! Heel veel succes meissies, ik duim voor jullie!
Ja, gisteravond hebben we ook hier gezeten met hard de muziek aan, potje zitten kaarten en niet over de bevalling gehad. Ook de voorweeën die ik had genegeerd, maar niks geen bevalling. Ik ga zo maar eens wat eten maken, dan even douchen en misschien een wandelingetje maken. Ik heb echter geen zin in company van andere mensen behalve mijn man, kan gewoon niemand verdragen nu, erg he? Oh ja, de voorweeën heb ik het meeste 's avonds laat en 's nachts, tot ik van ellende in slaap val.
Ik kon ook niemand hebben hoor, behalve mijn dochter en man! Ik ging wel elke dag eventjes online op msn zodat iedereen kon zien dat ik niet bevallen was (had ook geen zin in telefoontjes namelijk) en daarna zat ik weer in mijn schulpje. De weeën kwamen hier dus ook altijd tegen de avond en 's nachts, heel frustrerend! Op de een of andere manier heb je dan toch meer rust ofzo?! Nou ik hou je topic in de gaten hoor, hou je ons op de hoogte?!
Ja, ik hoop ook echt dat het snel gaat gebeuren. Ik weet wel dat het niet langer dan een week meer kan duren omdat ik dan ingeleid word, maar die week lijkt nu ontzettend lang te duren, dus ik hoop nog steeds dat het eerder & vanzelf op gang komt. k hou jullie zeker op de hoogte...
hey hoi, wat vervelend dat je je zo voelt! enne die telefoontje ed ken ik wel.. en dan nam ik een keer niet op want ik zat op de wc... bellen ze de hele tijd is het begonnen .. de dag van de bevalling was ik er totaal ook niet me ebezig lag lekker in het zonnetje ( en toen kwam ik erachter dat onze poes een vogel op onze slaapkamer verschreddert had ) en zo is het bij mij begonnen!!
nou stil zitten doe ik niet,kan ik niet! Ook al doet het me ongelovelijk veel pijn ben reuze actief,maar die kleine wilt gewoon niet buiten spelen,ze vind het binnen gezelliger,argg Zelfs mijn dochter van 4 is nu iedere dag met mijn buik aan het praten van"zusje kom er nu uit,je zit er nu al veelste lang in mamas buik,nu wil ik met je spelen"lief he!. Maar weet je hoe ik denk, die 2 weken kunnen er nog wel bij,beter nog 2 weken dan nog 40 weken,toch? Maar hebben jullie dat ook die contenue menstruatie pijn? gr rosanna