Mijn man en ik zijn in de zevende hemel! Na 3 ICSI pogingen en een Cryo ben ik dan eindelijk echt zwanger! Ik testte een week voor de testdatum al positief. In het verleden heb ik 2 keer een miskraam gehad en toendertijd testte ik pas een dikke week na mijn NOD zwanger. Heb ook toen geen zwangerschapsklachten gehad. Of, wel veel plassen en beter ruiken! Vanaf week 5 heb ik hele zere tepels, het ene moment wat minder het andere moment veel meer. Plas me sinds een aantal dagen het ongans..moet zeggen, ik hoef niet voor niets, komt altijd wel een plasje uit (dus of dat met mijn zwangerschap te maken heeft?). Ben moe, kan wel een gat in de dag slapen. Vanaf ong 4 weken heb ik regelmatig allemaal steekjes en trekjes inde buurt van mijn baarmoeder. Sinds 5 weken heb ik af en toe (kan ook een paar dagen weg zijn) licht zeurend gevoel in mijn buik, ongiachtig, maar net effe anders.. Maar verders, voel ik me gewoon hartstikke goed! Er zijn 2 emmies teruggeplaats, en overmorgen hebben we de echo. Het is zo vreselijk spannend, zou alles wel goed zijn? Zou er een hartje kloppen? Of twee? Ik ben gewoon op van de zenuwen en weet niet meer hoe te functioneren, voor die echo! Herkennen jullie dit? Waren jullie ook zo op van de zenuwen voor de eerste echo? En konden jullie ook voor die eerste echo niet geloven dat je zwanger was/bent? Ik word helemaal gek van de stress...
ik was zelfs bang dat de testen en het uitblijven van mn menstruatie allemaal een grap was en dat ik bij de echo helemaal niks aan trof maar na een paar seconden zag ik toch onze kleine zitten hoor! gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het vreselijk spannend is! Een "gewone" echo is al zo spannend! Heel veel succes met het doorkomen van de tijd. Ben benieuwd of je 1 of 2 hartjes zult zien!
wat de 1e echo betreft herken ik je helemaal! ik dacht dat ik het allemaal vast verkeerd gezien had op de zwangerschapstest, ik heb er maar 1 gedaan namelijk en die heb ik weggegooid! oh echt zo dom van me, dus ik heb in onzekerheid gezeten tot de 1e echo, en toen bleek het echt zo te zijn gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
hihihihi.. Heeeeeel herkenbaar! Ik heb die eerste week dat ik zwanger testte, 6 tests gedaan! Zo stom ik kon het niet geloven. Ik ben gewoon nog om een digi test gegaan van clear blue omdat ik het niet kon bevatten. Meteen een verpakking van 3 gekocht natuurlijk. Alledrie zeiden zwanger. En nog geloof ik het niet! Stel je voor dat je lichaam even van slag is en per ongeluk die testen positief zijn? Dat ik via ICSI zwanger ben, maakt overigens niets uit hoor. Vanaf het moment dat je dan zwanger bent, ben je net als elke 'gewone'vrouw zwanger. Wij hebben alleen een probleem dat ze zaadjes niet zwemmen. Derest is, als het goed is, in orde! Nogmaals... ik kan het nog steeds niet bevatten en ik geloof het ook absoluut niet. Als mijn fam het over mijn zwangerschap heeft, lijkt het wel alsof ze het over iemand anders hebben, ik voel me niet aangesproken hahahah.. Overmorgen de echo....
Ik duim voor je dat je een mooie echo hebt met een spartelend beebje-in-the-making, of misschien wel twee! Het is je gegund!
Ik ben 'gewoon' zwanger geraakt en ook ik kon niet geloven dat het echt zo was. Ik ben nu ruim 10 weken en heb mijn eerste echo gehad. Zelfs na de echo heb ik nog het gevoel dat het over iemand anders gaat......heel raar.....terwijl ik toch echt zelf alle klachtjes heb. Misselijk, zere borsten, humeurig enz enz....