Zoals al een beetje in de titel te lezen is: Is hier iemand die bevallen is in het nieuwe gebouw van het RdGG? Ik zal hier in mei gaan bevallen en vroeg mij af hoe het nu gaat met de gezinskamers en zo.
Dat vind ik ook een interessante! Ben ook in mei uitgerekend en ga daar bevallen. Mijn twee eerdere bevallingen waren in het oude gebouw, dus volgens mij kan het in het nieuwe alleen maar beter zijn! Anders ga je een keertje kijken bij een rondleiding?
Een vriendin is er 2 weken geleden bevallen en zei me dat t een openbaring is..Je hebt een familiekamer voor jezelf,je mag zelf de bezoektijden bepalen,zij vond het een wereld van verschil met t oude ziekenhuis. Zelf zijn mijn 4 kids nog in het oude gebouw op de wereld gekomen. Je hebt geloof ik eens per maand een infomiddag,ga je dan toch eventjes lekker neuzen? Fijne zwangerschap!
Het is omdat ik nooit meer ga bevallen maar zou toch wel eens een bevalling in het nieuwe ziekenhuis willen overdoen. Beide kinderen geboren in het oude H gebouw.Oud kil kaal... Echt oud. Als ik het zo lees die berichten lijkt het wel een motelletje.
Ze hebben 2x per maand rondleidingen dus dat zou ik zeker doen om een beeld te krijgen van hoe het er zal zijn ☺️
Ik ga zeker eens kijken! Maar was zo benieuwd naar ervaringen maar zo te lezen zal het wel super zijn. Ik ben van de eerste ook in het oude gebouw bevallen. En ik ben ook in mei uitgerekend dus wie weet zien we elkaar! Bedankt Maris22!