Voor de dames die bevallen zijn en waarbij het geslacht een verrassing was... hoe heb je dat ervaren? Was je blij dat je het niet wist of had je het stiekem toch wel willen weten?
We vonden het een hele leuke verrassing, maar was op moment suprême eigenlijk nog geeneens onze eerste focus. Ze moesten echt nog even kijken toen ze al op mijn buik lag.
Misschien niet helemaal antwoord op je vraag maar wij hebben het via een briefje aan de bakker laten weten en in klein gezelschap thuis de taart aangesneden. Super spannend en een enorme verrassing! Alleen dan net wat eerder dan met de bevalling
Grappig Jeszss.. dat hebben wij bij onze 1e dochter ook gedaan! Ik heb volgende week een geslachtsecho... ik denk dat wij het dit keer gewoon willen weten tijdens de echo... maar dat komt omdat deze zwangerschap wat anders ervaren wordt door eerdere miskramen.. het lijkt mij nu heel bijzonder om het samen met mijn man te horen.. daarna nog iets verzinnen hoe we het aan opas en omas kunnen vertellen.. Ik heb het altijd bijzonder gevonden dat mensen het een verrassing houden.. voor mij helpt het om te weten wat het wordt zodat ik het mij nog beter kan voorstellen zeg maar
Bij ons was het een verrassing. Ik vond het heel leuk. Het was ook echt niet mijn focus toen hij net geboren was hoor.
Bij ons is het voor de zevende keer een verrassing. Dus je begrijpt dat het ons goed bevalt. Ik ben alle keren vreselijk nieuwsgierig wat het uiteindelijk is. Maar kan tot nog toe mijn nieuwsgierigheid bedwingen. Ik ben nu 31 weken en kijk enorm uit naar het moment dat we dit kleintje mogen zien. Eigenlijk alle keren wist ik na de geboorte heel snel wat het was. We kregen eerst 2 meiden en toen nummer 3 geboren werd zag ik meteen een piemeltje. Dus ik riep meteen: Het is een jongen!! Zelfs de VK was verbaasd dat ik het zo snel had gezien. Het is en blijft gewoon heel leuk om samen (en nu met de kinderen) te fantaseren over wat het zal zijn. De meiden willen natuurlijk graag een zusje en de jongens willen een broertje. Nog 9 (of 10?) weken en dan zullen we het eindelijk weten!!
Ik vond het een hele mooie verassing. Ze lag denk ik een seconde of 5 op mijn buik toen ik vroeg wat het eigenlijk was.