Vreemd stolsel na kraamperiode

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suusjeuh, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik verloor vanavond een heel gek iets, een hard (dus niet slijmerig en plakkerig) donkerrood stolsel formaat druif, met daarin een witte friemel formaat maiskorrel.

Ben nu 10 weken terug bevallen, 4 weken terug implanon gekregen ( en toen ook samen geweest, dus voor de periode dat hij veilig is ) en na implanon begonnen met druppelgewijs vloeien, heel weinig. Afgelopen weekeinde begon een flinke menstruatie, buikpijn & rugpijn en dan net dat heel vreemde stolsel gevonden.

Heb wel vaker stolsels gehad, maar dit was wel groot en dat witte viel direct op, toen ik goed keek, zag ik dat het echt stevig was ipv slijmerig en plakkerig wat je meestal in je verband vind.

Is dit normaal of zou het toch iets geks geweest zijn?

Daarbij doet nu mn labia en mn knip wel weer pijn, nu ik menstrueer, is dat een blijvend iets denk je? Mn knip is goed genezen zei de gyn.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

kan gewoon zijn dat er nog wat in je baarmoeder zat wat er nu uitkomt. Geen probleem. Het gevoel bij je schaamlippen en de plek van de knip kunnen de komende tijd nog gevoelig zijn, dit wordt minder in de komende maanden. Je kunt de plek van de knip wat masseren met olie om het sneller soepel te krijgen.

Mirjam

Deel Deze Pagina