Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussion in 'MMM clubs' started by Miszy, May 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Ik ben opzoek naar meiden die ook in mei/juni beginnen met Clomid! Ik ben op dit moment bezig met Primolut kuur, daarna mag ik starten met Clomid, vind het erg spannend. In de andere topics is al zoveel besproken, dus ik dacht; ik maak een nieuwe aan! ;)

Zijn er meer meiden die mee willen kletsen?

2. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Hoi!
    Ik wil wel mee kletsen..
    Ik ben op moment ook met Provera bezig... Daarna op dag 3 van menstruatie mag ik ook beginnen met Clomid 50mg.
    Spannend dus voor ons!! We zitten in 't zelfde schuitje...
    Gaan ze jou ook volgen met echo's?

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Hoi! Hoelang moet je de Provera gebruiken? Ik heb het uitgerekend e ik zal begin juni met Clomid beginnen, ook op dag drie. Wat ik begreep was inderdaad volgen met echo's, bij jou dus ook? Ze zei dat de kans 50/50 is of het gaat werken, dus vind het echt spannend ;)

4. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    De Provera is voor 10 dagen. Ik heb nog geen idee wanneer ik begin met Clomid, moet eerst ongesteld worden.
    Bij mij gaan ze idd ook volgen met echo's t/m dag 21.

Ja hier net zo, vind 't ook spannend!!

5. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Dan lopen we inderdaad gelijk ongeveer, Primolut ook tien dagen! Hoelang neem je de Provera nu al? Word je ook na +/- 4 dagen ongesteld? Hebben ze bij jou gezegd hoe groot de kans is dat het werkt?

6. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    En moet je ook Clomid 5 dagen? Dag 3 t/m 7.. Oh zo spannend ;)

7. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben deze maand ook begonnen met Clomid, 50 mg. Zit op dag 17, dus het is nu afwachten. Aanstaande woensdag moet ik bloedprikken om mijn progesteronwaarde te meten, spannend.

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Ik heb vanmorgen de 4e tablet gehad. Dus nog 6 te gaan. En jij?
    Het mag max. 2 weken duren voordat je ongesteld wordt. Vorige keer dat ik kuur Duphaston had, duurde het langer als een week. Slopend!!! Hoop dat 't nu sneller komt.
    Ja de kans os 50/50...kon ze nog weinig over zeggen. Bij de één slaat t Wel aan en in 1 keet raak bij een ander slaat t helemaal niet aan of slaat wel aan maar niet raak. Kan dus alle kanten op gaan.

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Spannend!
    Je hebt al een dochter zie ik.... heb je toen ook clomid moeten slikken?

10. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Wat jammer dat het zolang duurt voor je ongesteld wordt zeg! Dit is mijn tweede dag, en zal vast weer op dag 4 na het stoppen weer ongesteld worden.

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Oke dan loop ik dus iets voor. Maar wie weet wordt jij wel eerder ongesteld.
    Ik hoop dat 't niet te lang gaat duren....

12. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Ik denk inderdaad dat we gelijk lopen ongeveer, bij de vorige kuur van Primolut werd ik op dag 4 ongesteld, hopelijk nu weer zo snel! Ik hoop echt dat Clomid gaat helpen, ik duim ook voor jou! Hoe staat jou vriend/man er tegenover? Ze denken trouwens dat ik niet PCOS heb.. Ik ben vrij jong en ze denken dat het daarmee te maken heeft omdat ik geen andere PCOS symptonen heb. Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

13. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb vorige maand begrepen dat ik van een wonder mag spreken dat ik toen zwanger ben geraakt, best bizar!

Hoe is het met jullie bijwerkingen?

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    #14 Missaniet, May 18, 2015
    Last edited: May 18, 2015
    Dank je...en ik voor jou!!! Ben zo benieuwd wat de Clomid gaat doen bij ons beide.
    Oh oké? Heeft dat iets met leeftijd te maken dan? Dat wist ik niet... Ik ben 29 en heb verder wel veel pukkeltjes sinds het stoppen met de pil en ben wel stevig gebouwd maar niet zwaar overgewicht dus zeg 't maar... Ik heb pcos beeld op de echo maar aan de bloedwaardes zien ze niks. Vaag dus ;).
    Hoe jong ben jij dan? :)

Mijn vriend is er vrij rustig onder. Hij wil het ook heel graag maar probeert t ook wat los te laten aangezien we er nu alles aan doen om t te laten lukken. Meer kunnen we niet doen.
    Erover dromen doet hij wel maar uit zelfbescherming wil hij er niet teveel samen over praten... (namen, babykamer e.d.) Hij kijkt er heel erg naar uit om dat te gaan doen als 't zover is maar nu nog niet...

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Oke...dat is wel bijzonder om te horen. Maar volgensmij kan pcos ook wel wat later komen door bv gewichtstoename oid...

Ik ben nog niet begonnen met Clomid. Eerst nog Provera om menstruatie op te wekken. Hier heb ik verder geen bijwerkingen van.

16. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb geen PCOS. Mijn lichaam maakt geen progesteron aan, hierdoor heb ik geen eisprong!

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Sorry!!
    Zat zo met dat pcos in m'n hoofd... Maar dan nog mag je wel spreken van een wonder.
    Jammer dat het deze keer niet zonder mmm lukt :(.

18. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Geeft niet ;)
    Ja, inderdaad.. Een wondertje.. En dat is zo achteraf best gek om te horen!

19. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

Sep 30, 2014
    112
    0
    0
    Hallo dames. Ik kom graag wat mee kletsen :)
    In februari kreeg ik te horen dat ik PCOS heb en de afspraak erop zouden we de behandeling gaan bespreken. We moesten namelijk mijn man zijn zaad laten nakijken en ik moest nog bloed laten prikken. De behandeling zou IU met Clomid worden zei de arts. Toen we de afspraak daarna kwamen viel mijn bloedwaarden wat tegen waardoor we niet verder konden voordat ik een laparoscopie met HSG had gehad. Gelukkig zag alles er heel mooi uit en konden we weer verder. Omdat we dus in principe op hetzelfde plekje staan als voor de operatie (toen was het niet duidelijk of mijn eileiders afgesloten zouden zitten en we met Clomid of Ivf moesten beginnen) ga ik ervan uit dat we alsnog met Clomid mogen beginnen.
    Woensdag hebben we de afspraak na de operatie weer bij de arts. Ik vind het zo enorm spannend! Ik ben aan de anticonceptie gezet voor de operatie zodat ik tijdens de operatie niet zwanger zou zijn en heb het dan ook langer gebruikt. Ik zou nu anders midden in mijn cyclus zitten en niet aam de Clomid kunnen beginnen.
    Mijn man gaat over 2 maanden voor 3 a 4 maanden weg dus ik benut deze 2 maanden graag nog extra goed :)

Ben zeer benieuwd wat de arts gaat zeggen!

20. estrella1985

May 12, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik zou ik graag met jullie mee willen kletsen
    Ik zit nu op dag 14 van me eerste ronde met clomid50
    Afgelopen vrijdag eerste echo gehad links en rechts een eitje. Vandaag voor de 2de echo geweest nu helaas alleen links nog een eitje maar hij was wel gegroeid dus toch enigszins positief. Nu komende woensdag weer voor een echo hopen hij dan verder is gegroeid.

Groetjes

Share This Page