Ik heb op 5 november op mijn 41e mijn derde kindje mogen krijgen (kerngezond) en meer felicitaties dan ooit mogen ontvangen (tot mijn stomme verbazing). Als het verlangen bij zowel jezelf als je partner er is, de kinderen kunnen het handelen en financieel is het toelaatbaar? Waarom niet...
Alleen maar mooi! Wat de rest van de wereld denkt lijkt mij onbelangrijk. Als jullie zelf goed op de hoogte zijn van de medische risico's op deze leeftijd en het financieel aankunnen zie ik geen rede om er niet voor te gaan :-D Veel geluk! :-D
Weetje mensen praten toch...volg je hart en ga er samen voor! Het is ook nog eens wens van jullie samen, kan toch niet mooier! Veel geluk met elkaar!!
Ik ben nu 39 en mijn man 35. Ik kreeg bij onze derde (vandaag 6 maanden ) ook een berg commentaar. Wij hebben een verscheidenheid aan leeftijd 13 / 5 / en 6 maand en we zitten niet aan de ac. Gaan we ook niet doen, de kans is klein dat het op de natuurlijke weg lukt. Bij Devlin al in de mmm gezeten, maar we kijken het eerst zo nog even aan, hij is ook nog maar 6 maand. Maar mocht het lukken krijgen we vast weer een hele grote berg commentaar en daar sch**t ik op, WANT het geluk wat wij van ons kindje krijgen is vele malen groter en belangrijker dan het commentaar. @sommerfugler, Wij hebben het er met onze meiden overgehad en dan voornamelijk onze puberdame. Maar zij zou het helemaal niet erg vinden en onze vijfjarige wil dit keer graag een zusje Maar we hebben het inderdaad ook met haar/hun besproken, omdat hun er al zijn en altijd iets moeten inleveren qua tijd ed.