Wie positief verhaal over weer zwanger na 3 mk?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dolfijn73, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik wil even mijn hart luchten....vanochtend een positieve test in handen. Geen verrassing want voelde het al aan borsten dat het weer raak was. Blij? ja en nee....blij dat het zo snel en ongepland weer gelukt is, niet blij omdat angst nu nog overheerst.

Heb in nov 2009, mei 2010 en nov 2010 mk gehad van resp. 8 wk, 7 wk en 5wk. ZIt dus niet echt een positieve lijn in helaas...We zouden een dezer weken bloed laten prikken voor chromosomenonderzoek enzo omdat ik het niet langer als pech kan zien nu....maar weer zwanger.

Nu had ik vanochtend bij afvegen een drupje bloed (na grote boodschap) en ik weet dat dat kan komen door hardere ontlasting maar ben de hele dag al gelijk weer in de stress....Er is toch weinig spontaans meer aan op deze manier...de komende weken zal een gespannen periode worden, als het blijft zitten. Begrijp ook niet wat er aan de hand is....ik word vrij makkelijk zwanger, of laat ik het anders zeggen, ik heb vrij snel een positieve test in handen, nog nooit een echo gehad met concreet bewijs, maar op de een of andere manier blijft het dus niet zitten.

Nu weet ik o.a. door lezen op dit forum dat er meiden zijn die nog veel grotere hel zijn gegaan en ik weet ook dat het allemaal kan, ook na 3 mk, dat alles mogelijk is, maar op de een of andere manier kan ik nog niet positief nadenken dat het nu eens goed zal gaan. Al wil ik het zo ontzettend graag!

Zijn er meer meiden die in dit schuitje zitten? of beter nog: die een positief ervaringsdeskundige is? :)

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb dan wel geen drie miskramen gehad. Helaas wel 2. Ik kan me voorstellen dat je positiviteit ver te zoeken is. De angst voor een nieuwe teleurstelling is gewoon aanwezig.

Maar ik ben nu voor de derde keer zwanger. En nu al ruim 34 weken! Het gaat nu ontzettend goed!
    Mijn gyn zei na mijn tweede miskraam: de één is binnen een maand goed zwanger, de ander krijgt eerst 10 miskramen en over het algemeen geldt: de aanhouder wint!
    Dit klinkt heel makkelijk en ik had daar in die tijd ook niks aan.
    Ik was toen juist voor mezelf aan het bedenken hoevaak ik dit nog zou willen. Wanneer zou ik stoppen met zwanger worden. Maar gelukkig werd ik toen zwanger van een kindje wat gezond is en blijft zitten.

Ik wens je een goede zwangerschap en hopelijk over een paar weken ook een onbezorgde zwangerschap toe!
    x

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kom je wat positieve vibes geven :)

allereertst proficiat!

juli/aug 2008 waren we eindelijk voor t eerst zwanger doormiddel van hormonen
    maar helaas alles ging mis
    het bleek een drieling te zijn, 2 zijn als miskraam afgekomen doordat de derde buitenbaarmoederlijk zat
    okt 09 weer zwanger en al snel bleek wederom buitenbaarmoederlijk
    jan 09 geopereerd aan rechtereileider ivm verklevingen
    werd 2 wk na de operatie uit mezelf ongesteld en heb die kans gegrepen ik mocht 1 deel hormonen overslaan en direct aan de clomid en bingo :) zwanger en ons dochtertje 30-10-09 geboren

jan 10 spontaan zwanger :$ maar mis gegaan
    maart zijn we de MMM weer ingegaan na bloedonderzoeken
    weer aan de clomid, daarna is het nog 2 x mis gegaan

maar aug 10 weer positief getest en inmiddels onderweg naar de 30 weken :)

Deel Deze Pagina