Overgeven & bloedneus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Within, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Meer meiden die dit hebben?

Ik hang niet elke ochtend boven de pot maar als het zo is, heb ik ook meteen een flinke bloedneus?

Dacht dat het van het hoesten kwam maar het is nu weer raak en zo erg is m'n gehoest nu niet meer..

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb het nooit gehad, maar ik weet wel dat het een symptoom is dat van je zwangerschap komt.

Sterkte ermee!

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik was in diezelfde termijn waar jij nu zit ook misselijk. Hoop voor je dat het niet te lang aan blijft houden. Bij mij was het met 12 weken weer voorbij.

Nu heb ik last van bloedneus. Deze symptomen horen er helaas bij, aan begin en einde van de zwangerschap. Ik vind het bloedneus zelf erger. Bij mij duurt het dan heel lang voordat het stopt en daar wordt ik zo nerveus van.

Sterkte meid.

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb ook regelmatig last van een bloedneus. Komt omdat al je slijmvliezen gevoeliger zijn tijdens de zwangerschap.
    Heb het trouwens in de eerste zwangerschap niet gehad....

5. Laust

Laust Niet meer actief

Ik heb het ook een poosje gehad. Elke keer als ik ging spugen kreeg ik ook een flinke bloedneus. Vreselijk onhandig ;)

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb zelf ook constant last van een bloedneus maar pas vanaf week 21 nu dus ongeveer 3 weken bijna elke dag wel of meerdere malen per dag... het is vandaag toevallig eventjes rustiger ;) een zwangerschapskwaal en mega vervelend

7. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde met jouw termijn. Het ging gelukkg allebei over. Succes nog even!

Deel Deze Pagina