ik ben ook wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als de kleine niet wilt komen voor 42 weken . ik ben vandaag gestript en als het niet werkt dan word ik vrijdag weer gestript en misschien mag ik maandag meedoen met een onderzoek en anders moet ik dinsdag naar de gyn maar weet niet wat die gaat doen. ik hoop dat je snel bevalt loeki
De vk heeft mij in de 42e week 3 keer proberen te strippen maar dat ging nog niet. Met 42 weken ben ik naar de gyn gestuurd, hij gaat een echo maken en kijken of de kleine nog genoeg beweegt en of je genoeg vruchtwater hebt. Bij mij was dat het geval maar ik was het zo zat dat ik gel kreeg. De eerste dag deed het niets, de volgende dag terug en weer gel. Toen kreeg ik heftige weeen en na 6 uur weeen om de minuut nog maar 1 cm ontsluiting. Toen ruggeprik en binnen 3 uur van 1-10 cm...8 minuten persen en Milou was er Als ik het over mocht doen zou ik net zolang wachten todat de gyn het nodig vind om de kleine te halen. Natuurlijk aan de gang gaan is toch beter dan het forceren door een inleiding maar je hebt niet altijd de keuze. Succes!
Nou het scheelt dat ik het nog niet helemaal zat ben. Ik kan nog best even volhouden en de kleine is nu nog zo actief dat ze me 's avonds soms wel een uur wakkerhoud als ik naar bed ga
heeft de vk nog niks gedaan bij je? mij hebben ze vandaag gestript maar dat kwam omdat ze niet goed konden voelen of ze wel met haar hoofdje naar beneden lag en toen gingen ze voelen en toen had ze me maar meteen gestript
Ik ben nog niet eens getoucheerd, dus geen idee hoe het er voor staat daar beneden. Zover ik gemerkt heb heb ik mijn slijmprop nog.
Volgens mij kunnen ze je niet strippen als je je slijmprop nog hebt. Je moet toch al een gerijpt bbm hebben.
Ik ben tot 2 keer toe gestript (baarmoedermond was al verweekt en had 2 cm ontsluiting), maar ben pas na de 2e keer strippen mijn slijmprop verloren!
ze zei dat mijn baarmoeder wel al heel soepel was en ze kon het hoofdje voelen. ik hoorde dat je het vaak ook niet merkt als je je slijmprop verliest.
Hoi loeki, Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend en ook ik ben nog steeds aan het wachten! Ik zou vandaag naar de verloskundige gaan en zij zou ook gaan kijken welke stappen ze nu zou gaan ondernemen! Ik hoopte dat ze me een handje kon helpen, strippen. Toen ik aankwam hing er een briefje dat ze was weg geroepen! Dat viel wel even tegen! Ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren als het niet spontaan komt, wat ik wel echt hoop!
Dat is vervelend jojoos. Ik hoor dus woensdag meer en ga dan voor de optie van de Serinam-studie, Dat is het kunstmatig breken van de vliezen door de VK.
Hoi loeki, Mag vanavond naar VK, dus ik hoop dat ik dan wat meer hoor... Serinam? Nog nooit van gehoord! Doet jou eigen verloskundige dat?
Lijkt me ook wel wat, maar helaas kan mijn VK dat niet denk ik.... Wil zo graag thuis bevallen.... Krijg nou wel steeds meer het gevoel dat het straks toch ZH wordt!