42 weken zwanger en dan ...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loeki2, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou loekie! kom op nou. ik ben je steeds aan het volgen, het mag nu toch wel komen he ;)

succes meis

2. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik ben ook wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als de kleine niet wilt komen voor 42 weken . ik ben vandaag gestript en als het niet werkt dan word ik vrijdag weer gestript en misschien mag ik maandag meedoen met een onderzoek en anders moet ik dinsdag naar de gyn maar weet niet wat die gaat doen.
    ik hoop dat je snel bevalt loeki

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Aan wat voor onderzoek ga je mee doen Spooky?

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    De vk heeft mij in de 42e week 3 keer proberen te strippen maar dat ging nog niet. Met 42 weken ben ik naar de gyn gestuurd, hij gaat een echo maken en kijken of de kleine nog genoeg beweegt en of je genoeg vruchtwater hebt. Bij mij was dat het geval maar ik was het zo zat dat ik gel kreeg. De eerste dag deed het niets, de volgende dag terug en weer gel. Toen kreeg ik heftige weeen en na 6 uur weeen om de minuut nog maar 1 cm ontsluiting. Toen ruggeprik en binnen 3 uur van 1-10 cm...8 minuten persen en Milou was er :)

Als ik het over mocht doen zou ik net zolang wachten todat de gyn het nodig vind om de kleine te halen. Natuurlijk aan de gang gaan is toch beter dan het forceren door een inleiding maar je hebt niet altijd de keuze.

Succes!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het scheelt dat ik het nog niet helemaal zat ben. Ik kan nog best even volhouden en de kleine is nu nog zo actief dat ze me 's avonds soms wel een uur wakkerhoud als ik naar bed ga :p

6. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    het serinam onderzoek als ik uitgeloot word tenminste

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, 50/50 kans dat je in de testgroep komt. Ik word woensdag in/uitgeloot

8. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    spannend hoor maar ik hoop voor je dat de kleine eerder komt

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat hoop ik ook, maar ik voel nog helemaal niets dat op een naderende bevalling wijst.

10. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    heeft de vk nog niks gedaan bij je?
    mij hebben ze vandaag gestript maar dat kwam omdat ze niet goed konden voelen of ze wel met haar hoofdje naar beneden lag en toen gingen ze voelen en toen had ze me maar meteen gestript

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben nog niet eens getoucheerd, dus geen idee hoe het er voor staat daar beneden. Zover ik gemerkt heb heb ik mijn slijmprop nog.

12. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb eigenlijk geen idee of ik mijn slijmprop nog heb

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij kunnen ze je niet strippen als je je slijmprop nog hebt. Je moet toch al een gerijpt bbm hebben.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben tot 2 keer toe gestript (baarmoedermond was al verweekt en had 2 cm ontsluiting), maar ben pas na de 2e keer strippen mijn slijmprop verloren!

15. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ze zei dat mijn baarmoeder wel al heel soepel was en ze kon het hoofdje voelen. ik hoorde dat je het vaak ook niet merkt als je je slijmprop verliest.

16. jojoos

jojoos Nieuw lid

27 dec 2006
    3
    0
    0
    Hoi loeki,

Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend en ook ik ben nog steeds aan het wachten!
    Ik zou vandaag naar de verloskundige gaan en zij zou ook gaan kijken welke stappen ze nu zou gaan ondernemen!
    Ik hoopte dat ze me een handje kon helpen, strippen. Toen ik aankwam hing er een briefje dat ze was weg geroepen!
    Dat viel wel even tegen!
    Ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren als het niet spontaan komt, wat ik wel echt hoop!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is vervelend jojoos. Ik hoor dus woensdag meer en ga dan voor de optie van de Serinam-studie, Dat is het kunstmatig breken van de vliezen door de VK.

18. jojoos

jojoos Nieuw lid

27 dec 2006
    3
    0
    0
    Hoi loeki,

Mag vanavond naar VK, dus ik hoop dat ik dan wat meer hoor...

Serinam? Nog nooit van gehoord! Doet jou eigen verloskundige dat?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    JA, dat doet mijn VK, maar het is nog een studie die alleen in Amsterdam en Groningen gedaan wordt.

20. jojoos

jojoos Nieuw lid

27 dec 2006
    3
    0
    0
    Lijkt me ook wel wat, maar helaas kan mijn VK dat niet denk ik....

Wil zo graag thuis bevallen.... Krijg nou wel steeds meer het gevoel dat het straks toch ZH wordt! :cry:

Deel Deze Pagina