hoi Loeki, Had jij ook een idee dat jou kindje laat geboren werd of helemaal niet. Ikzelf heb namelijk het idee dat mijn meisje wel lekker zit en ook nog wel even wacht met komen. gr Chantal.
Ik heb vanaf week 5 geroepen dat ze niet vóór 24 april zou komen, het zou echt de laatste week van april worden. Daar heb ik dus helemaal gelijk in gekregen en ja, ik was zelf ook ruim 2 weken te laat en mijn broers en zusje ook, dus het zat er wel in, mijn zusje is ook na 42 weken ingeleid, dus ik had niet anders verwacht. Zit ook niet echt op hete kolen, ja nu begint de tijd te dringen, maar tot nu toe ben ik er heel relaxed onder.
Ik ben zelf ook 3 weken te laat geboren en ook niet uit mij zelf gekomen maar opgewekt. Daarom heb ik bij mij ook het idee dat het nog even duurt maar je weet maar nooit natuurlijk. Heb jij trouwens last van voorweeen of harde buiken of ander gerommel?
Nee, helemaal niets, de afgelopen twee nachten wat ongi krampjes en ik denk dat ik wat stukjes van mijn slijmprop aan het verliezen ben, maar verder helemaal nergens last van.
Blijft dus nog steeds spannend voor jou. Nou ik hoor wel als er wat gebeurd ik duim voor je dat je nog een april mama word. Groetjes Chantal.
Ik hoop het ook Chantal en anders lekker in mei hoor, ook niets mis mee toch. Volgens mij houd het halve forum me in de gaten of zo
Dat is best mogelijk, want ik kom ook steeds onmiddelijk hier eens kijken, om te zien of er al iets gebeurd is.
Ik moet morgen tussen 9 en 10 bellen of ze mijn vliezen gaan breken, als dat zo is, dan worden morgen misschien mijn vliezen al gebroken, het is ineens zooooo spannend
Vanavond om 18 uur hoor ik wat de uitslag van de loting is, dan worden óf mijn vliezen gebroken, óf ik word gestript, hoe dan ook, het moet dan binnen 12 uur op gang komen anders moet ik morgen naar het ZH.
Heb niet de hele topic door gelezen, maar jee meid, 42 weken en dan nog niet bevallen. Zwaar he.. Hoop voor jouw dat de loting goed uitvald Word je niet ingeleid dan?
Ik heb totaal geen moeite gehad met 42 weken zwanger te zijn, vind het nog steeds erg goed te doen, alleen jammer dat het nu allemaal MOET. Al de loting gunstig uit valt en de bevalling na het breken van de vliezen op gang komt word ik niet meer ingeleid, anders wel.
Fijn dat het je goed valt meis. Ik liep bijna 11 jaar terug in juli met een dikke buik toen was het ook zo heet als dat het nu is. Maar geloof me ik was het zat! Heb me dan op eigen verzoek laten opnemen. Ben de zelfde dag met gel begonnen. Alleen dat zette geen zode aan de dijk. De volgende dag kreeg ik om 9 uur smorgens het infuus, en om 7 uur savonds was mijn meisje er. Wens je heel veel sterkte. Met deze hitte is het echt een opgave! Dat mag je gerust wel zeggen hoor
Ja de warmte is niet fijn hoor. Dat ben ik met je eens. Ik ben niet ingeloot en dus gestript ipv dat mijn vliezen zijn gebroken. VK had hele goede hoop dat het vannacht gaat komen.