Uit eten omgeving ziggodome

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammietammie, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Binnenkort gaan mijn vriend en ik naar een concert in de ziggodome. Nu willen we graag ervoor uit eten gaan daar in de buurt, maar wij zijn niet zo bekend in die omgeving. Wie heeft er een aanrader voor een leuk restaurant dat ook makkelijk met de auto te bereiken is?

2. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik werk daar in de buurt, dus kan je wel wat tips geven! Gaan jullie de auto parkeren bij de ziggodome? Houden jullie van sushi? Er zit zo'n lekkere sushi tent: ichi-e! Onwijs lekker en heel vers! Dit zit op het plein waar de mediamarkt, HMH en woonboulevard villa arena zitten! Villa arena is ongeveer naast de ziggodome. Op het midden van het plein zit Jinso, ook lekker maar de laatste tijd toch tegengevallen, misschien vanwege Ichi-e die erachter zit. De febo zit er ook en je kunt er ook shoarma of turksepizza eten. Je kunt ook verder het winkelcentrum de Poort lopen, hier vind je veel surinaamse chineze toko's, mac donalds, KFC, maar ook een heerlijke goedkope italiaan! Kan de naam wel voor je opzoeken.

Welke keuken eten jullie graag?

3. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Top! Bedankt! Italiaans klinkt goed, ben benieuwd hoe die heet. Is dat op loopafstand van ziggodome? Sushi houdt mijn vriend niet zo van helaas, tenzij ze ee ook gewoon vlees hebben. Qua keuken houden we overal van als er maar vlees bij zit :p We willen wel daar parkeren ja.

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Zoals al genoemd is Jinso, grote glazen restaurant midden op het plein.
    Ken eigenlijk alleen maar de goede verhalen van dit restaurant, heb er overigens zelf nog nooit gegeten.

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Jinso is lekker idd, Vanzz is ook een aanrader (zit om de hoek van de pathe Arena)

6. Amare

Amare Niet meer actief

Goeie vraag! Ik lees even mee, wij gaan nl aanstaande zaterdag!

7. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Naar Eros? ;) Heb je al een idee waar jullie heen gaan?

Deel Deze Pagina