Nog meer motorcross mama's hierzo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Triskele, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Zijn hier nog meer mama's waarvan hun kids op een crossmotor rijden, mijn man heeft aardig ver gereden vroeger en wilde al heel lang een crosser hier hebben, heb het nog even kunnen uitstellen maar gisteren is ie dan gekocht hoor een beginnertje voor onze zoon (alhoewel onze dochter er ook al op rijd maar nog niet helemaal los durft, maarja dat is een kwestie van dagen LOL)

Vandaag hebben we even proef gereden bij mijn vader thuis op het weiland (valt lekker zacht) we moeten nog even een goede helm (en ander spul zoals laarsjes, body protector e.d.) kopen wel zo belangrijk maar om te wennen en te durven los rijden gewoon even los in het weiland , zo hebben wij het vroeger ook geleerd...

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen / foto's / verhalen e.d.

Bijgevoegde bestanden:

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Geen ervaring maar vind het wel super stoer die foto's!

3. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Vroeger wel, maar man ziet het voor de kids niet zitten. Als je een ventje van net 12 weggebracht hebt naar zijn laatste rustplaats zit de keerzijde te diep. Maar het geluid geeft mij nog steeds kippevel van opwinding!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier een motorcross man.
    Zoontjes niet. Tenminste, nog niet. Ik wil het nog niet hebben hahaha, mag van mij als ze wat ouder zijn.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn zoontje wilde het ook graag maar de knieën en rug van mijn neefje van 16 zijn al aan vervanging toe door het opvangen van de klappen en aangezien hij hoog voetbalt doen we dat toch maar niet.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier een quad en moter meisje Hihi...

Mijn stiefvader heeft een dikke quad en gaat met een groep van ongeveer 10 man rijden elk weekend. Soms gewoon recreatief soms een uitgezette route. Ze hebben ook met ze 6e een lijnbus gekocht en omgebouwd zodat ze daarmee kunnen rijden en eventueel slapen. Kunnen 5 Quads in en 2 moters. Toevallig vorig jaar zijn ze naar Polen geweest om te rijden en in november met ze 4e naar Spanje.

Nou ben ik een meisjes meisjes met make up nagels haartjes gestyld etc. Maat zodra ik op de quad of cross moter zit ga ik los en maakt het me echt niet uit. Hoe viezer hoe beter.

Mijn stiefdochter heeft ook een klein quadje gekregen en rijd ook veel maar nog meer in de tuin bij me stiefvader (groot weiland ).

Als we een jongetje krijgen zodra ik (eindelijk) zwanger ben dan hou ik me hart vast ;)

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Mijn vriend heeft vroeger altijd motorcross gedaan en heeft nu voor onze zoon een mini monkey staan.
    Hij is er nu nog te jong voor maar bijna dagelijks wordt ie even gestart en rijd hij rondjes over het gras met zoonlief voor op schoot,hij vindt het geweldig.
    Hij gaat er een zijspan aan maken zodat Sietse later met een vriendje op het land(boerderij) kan gaan crossen.
    Zelf rijden we ook een motor(Harley),die is echt om mee te gaan toeren...
    Maar geef me een quad en je ziet me de eerste uren niet meer,heerlijk om de bossen in te gaan.
    We hebben in Amerika een quad toch gemaakt door de Smokey mountains...,dit was echt super.

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Heftig zeg,ik geloof zeker dat je er dan anders over gaat denken.

Deel Deze Pagina