Onze dames worden toch nu bijna echt te groot voor hun kleertjes maat 50/56. Daarom wil ik het verkopen. Ik zal er straks eens wat foto's van maken. Het is veel, aangezien we een tweeling hebben... (rompertjes komen later daar zitten ze nog wel in maar 50/56)
hierbij de beloofde foto's en zet hier ook de advertentie van mk neer. Onze tweeling groeit als kool en daardoor al veel kleertjes maat 50/56 te koop.. Waaronder: 25 t-shirt met lange mouwen 12 t-shirt korte mouw 35 broekjes 9 vesten 7 boxpakjes 3 jurkjes 30 rompers (heb er nog meer maar moet die nog even uitzoeken, en die dragen de dames nog heel even). Verder verkoop ik nog een paar dingen apart: 1 jasje van Villa hap 1 shirtje met daarop kleine zus van babydump 1 shirtje van BfC 2 pakjes van de hema (een wit/roze en een wit/groene) 1 vestje van Noppies (wit) 1 shirtje van Noppies 1 jurkje van Prenetal 1 shirtje van Noppies 1 pakje van Nijntje
View attachment 183009 Hema pakje.. Wit met lime groene diertjes erop. Ik heb er ook nog sokjes en een mutje van als het goed is.