Ik heb er toch weinig vertrouwen in. Alle symptomen zijn eigenlijk weg. En ik heb dikke witte creme als afscheiding terwijl het volgens mij dunner en waterig hoort te zijn. Afwachten maar.
Probeer het te laten zijn wat het is (hoe moeilijk ook). Ik heb nog nooit waterige afscheiding gehad bij mijn 4 zwangerschappen (waarvan 2 gezond). Ik zou als ik jou was je melden bij de verloskundige en je echo afwachten.
Ik had dit ook aan begin van mijn zwangerschap. Daarna zelf even tijdje helemaal geen afscheiding. En denk pas sinds 3 weken dat ik eiwit achtige afscheiding heb. Ik denk niet dat het perse iets zegt. Elk lichaam is anders!
Nou met zulke testen durf ik je wel te feliciteren! Die klachten zeggen niet alles over wel of geen goede zwangerschap. Ze kunnen komen en gaan. Ik had bij mijn missed abortion alle klachten die ik bij de zwangerschap van m’n dochtertje ook had (misselijk, sterk ruiken, gevoelige borsten) helaas heeft dat dus niks gezegd.
Va De bovenste/linker van beide soorten is de nieuwste. Bij de 2v5 wel ietsje oploop maar bij die andere niks.
Ik vind ze wel opgelopen en ook prima voor 1 dag voor nod. Test je met middagurinr wellicht duidelijker? ik had qua afscheiding deze laatste zwangerschap het ook anders dan eerdere zwangerschappen (toen 27 nu 39 zwanger). Dat zegt niet zoveel. En in begin wisselde kwalen ook heel erg tot week 5, toen voelde ik me elke dag wel beroerd maar ook af en toe even 1 dag niet. Je kan niet anders dan duimen draaien dat het een gezonde zwangerschap is. Die eerste weken zijn killing om door te komen. Zeker als je al wat ouder bent of miskramen hebt gehad. Dag voor dag ..
Ik ben inmiddels wel na NOD denk ik. Ik dacht zelf maandag, maar kan wel later zijn geweest. Ik weet het gewoon niet. Cyclus is onregelmatiger de laatste tijd. Laatste menstruatie was 15 oktober en hebben 27 oktober seks gehad (gok ik).
Ik zie ook oploop bij meest linkse testen en de kruidvat kleuren daarnaast heel slecht de laatste tijd. Spannend hoor!
Wel oploop, maar is het niet te weinig? Had ik geen knallers moeten hebben, aangezien ik zondag al positief testte? Bedankt allemaal trouwens voor het meekijken trouwens, erg fijn!
Even ingezoomd op de natte test na ongeveer 10 minuten. Duurde trouwens ook heel lang voordat ie kleurde want na 2 minuten stond er een tuurstreepje. Dit is toch een te lichte test (voor geschat 18/19 dpo)?
De oploop ziet er goed uit hoor! Je weet niet zeker waar je in je cyclus zit, dus het kan zomaar zijn dat je minder ver bent dan dat je denkt.
Dankjewel! Ja dat klopt, maar ik heb het gevoel dat het een knaller moet zijn of iig nu echt donkerder hoort te zijn als ik zondag al positief testte...