Hey dames. Hoe betrouwbaar zijn de action early testen? Ik zit vandaag op dag 25 van mijn cyclus. Die varieert van 28 tot 33 dagen… heel wisselend. Maar ik dacht net ach laat ik een test doen.. wetende dat dat waarschijnlijk helemaal geen nut heeft omdat het geen ochtend urine is nu en best veel gedronken heb… Tot mijn verbazing is deze gewoon hartstikke positief!! Ik kan het gewoon niet geloven.. Kan dit vals positief zijn af gebeurd dat zelden? Ik hoor graag jullie mening!!!
Wat super, gefeliciteerd! Ik heb geen ervaring met vals positieve testen, je zou denken dat er geen HCG gemeten kan worden als het er niet is. Je kan voor de zekerheid nog een clear blue doen. Die testen zijn erg goed
Ik zelf vind namelijk de controle streep abnormaal donker heb zelf ook geen ervaring met zo vroeg testen.
Ik kan het bijna niet geloven. Nu dus op dag 26 van mijn cyclus. Die varieert van 28 tot 33 dagen Vanmorgen nog 2 testen gedaan een early en de gewone beide positief De linkse is de early
Je kan natuurlijk wel een keer een vroegere eisprong hebben gehad. Ik zou denken dat overeenkomt met 12-14dpo.