Bij mijn oma keek ik vroeger een serie. Het waren echte filmpjes (geen tekenfilmpjes). Het ging over een meisje die naar haar oma ging. In de begintune zag je haar uit school komen en over het tuinpad hinkelen naar de voordeur. 1 aflevering weet ik nog goed. Dan gaat ze met haar oma naar de kermis en oma is haar kwijt. Dan gaat oma in het reuzenrad en roept heel hard de naam van het kindje. Ze ziet haar, maar dan wil ze er gauw naartoe maar dat kan natuurlijk niet omdat ze in het reuzenrad zit. Het kindje is naar iemand toe gegaan en heeft oma laten oproepen. Veel slimmer natuurlijk. Eind goed al goed. Hoe heet deze serie ook alweer? Ik denk dat het de naam is van het kindje maar weet het niet zeker.
Nee, die ken ik niet maar dat is te laat. Ik was nog geen 10 jaar dat ik dat keek en die serie (Madelief) kwam uit toen ik 11 was. Het was al opgenomen op VHS toen ik het keek dus ik denk dat het begin jaren 80 moet zijn geweest. Ik ben van 82 en keek het nadat mijn oma was verhuisd. Dat was in 86/87.