44 jarige uit haarlem bevalt op wc zonder dat ze wist dat ze zwanger was!!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door fee90, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oef ja idd, ze ziet er minstens 10 jaar ouder uit! :) En ik hoop dat het kindje geen problemen overhoudt vanwege haar roken. Maar verder een absoluut wonder natuurlijk!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Komt door het vele roken.....😔

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Tuurlijk krijgt het kindje daar heel veel problemen van. Moet je kijken, vroeger rookten alle moeders gewoon door en wat voor ongezonde, half dode misvormels lopen er nu toch wel allemaal niet rond.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Toch vind ik het altijd moeilijk voor te stellen dat je van een zwangerschap helemaal niks merkt.
    En ik denk trouwens dat deze vrouw toch wel regelmatig voor de oma van het kindje zal worden aangezien... Ze ziet er zo'n beetje even oud uit als mijn moeder die dit jaar 65 wordt (maar in onze familie komen rimpels e.d dan ook amper voor).

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Op je 44ste en denkend dat je toch niet zwanger raakt, verwacht je dit gewoon toch niet meer ...

Ik hoop vooral ook dat het kindje geen gevolgen heeft van het roken en mogelijk alcohol en bepaalde voeding.

Maar het ziet er wel "welkom" uit :).

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ook hoor. Maar misschien heeft ze wel een heel makkelijke zwangerschap gehad en kwam ze weinig aan? Kindje was niet zo groot volgens mij. Ik kan me dat sowieso heel moeilijk voorstellen, dat iemand zich gewoon fit voelt enzo. Ze zijn er heus, maar ik dacht dat ik minstens terminaal ziek was toen ik gewoon zwanger bleek :D En dan die buik, free willy! Maar ja, kan ook niet anders met een 9 ponder ;)

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik vind het feit dat deze vrouw echt pas 44 is bijna nog shockerender nieuws dan het feit dat ze een kind in de plee heeft gekregen :D
    Ze is potverdorie pas 7 jaar ouder dan ik, maar ze ziet er ouder uit dan mijn moeder.

Buiten dat: bizar verhaal natuurlijk!
    Al hebben wij het hier ook meegemaakt. Een kennisje dat ik op vrijdagavond nog op een feestje zag (graatmager en stevig doordrinkend) dacht op maandagochtend dat ze een blindedarmontsteking kreeg. Met spoed naar het ziekenhuis gebracht en daar beviel ze later die dag van een gezonde dochter. Als ik haar niet op vrijdagavond met een platte buik had gezien had ik echt gedacht dat zoiets onmogelijk was...

8. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    😂😂😂😂😂

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dat ik astma heb omdat mijn moeder het roken niet kon laten kan je natuurlijk niet aan de buitenkant zien...

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Net zoals je niet weet of je daar ook astma van gekregen hebt.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Zeker weten natuurlijk nooit maar volgens mijn longarts heeft het er zéker aan bijgedragen, in ieder geval in de mate van de ziekte. Ik laat dit soort dingen liever over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Overigens is mijn broer dood geboren doordat de placenta losliet. De kans dat dat gebeurt is groot wanneer de moeder rookt, maar ja, zal allemaal wel toeval zijn geweest natuurlijk...

En ik heb verder geen opa die vanaf z'n tiende rookte en 90 is geworden.

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    In de jaren 70 stopte men wel met roken, wanneer men zwanger was. Overigens sla jij wel heul makkelijk jaren van wetenschappelijk onderzoek in de wind.

14. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Niet allemaal hoor, vriendin van me is nu 36 en haar moeder is lekker weer gaan paffen toen ze andere zwangere vrouwen dat ook zag doen.

Oorspronkelijk geplaatst door sjorsje Bekijk bericht
    tuurlijk krijgt het kindje daar heel veel problemen van. Moet je kijken, vroeger rookten alle moeders gewoon door en wat voor ongezonde, half dode misvormels lopen er nu toch wel allemaal niet rond.

Deze reactie snap ik wel, het kindje kan er last van krijgen, maar ook helemaal niet. natuurlijk is roken niet goed, dat is inmiddels wel bekend, maar je beperkt een risico door niet te roken. tijd gaat het leren, maar wàt een cadeau voor deze ouders:)

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad, wat een domme opmerking van sjorsje. ;)

De meeste ziektes, aandoeningen en bvb leer-en concentratiestoornissen zie je niet aan de buitenkant. :cool:

16. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Steek er nog maar één op Sjorsje.

Wat een fijn nieuws, maar wat een heftige periode zal het voor ze zijn. Je leven opeens radicaal veranderd.

Deel Deze Pagina