We hebben nog heel lang de tijd.... jongensnaam hebben we nog niet, maar een meidennaam wel. Nu de vernoeming. De meidennaam wordt wat apart en oma heet Ria. De vernoeming wordt niet de roepnaam, het wordt de derde naam! Nu heb ik een aantal opties, welke vinden jullie leuk? Maria heeft niet de voorkeur, omdat mijn oma zo heette en dat was niet de beste vriendin van mijn moeder. Of misschien nog andere suggesties?
Noem de eerste twee namen niet ivm evt herkenning, is best wel apart zeg maar. Roepnaam is wel NL uit te spreken, maar heel weinig voorkomend en tweede naam is een beetje Spaans.
Als je wilt vernoemen en het wordt toch pas naam nummer drie, dan moet je er niet aan gaan knutselen vind ik. Gewoon oma's naam nemen en je spruit Huppel Puppel Ria noemen.
de overleden moeder van mijn man heet ook Ria. onze dochter heeft dan ook als 2e naam Riana gekregen.
Mooi Wheelie! Ja Riya pas zeker mooier bij de eerste twee namen, maar Riana is toch ook zeker wel een optie!
ik had de namen in de pol nog niet gelezen en het eerste wat ik dacht Riana zelf vind ik rilana riandra ook leuk