Via de duitse coupon kun je kaartjes voor de efteling kopen voor 20 euro pp! De actie is nog 12 uur geldig. Ik heb net 3 kaartjes besteld super fijn! Let op je krijgt de vouchers pas op 25/02 De nederlandse vertaling van de actie is: voorwaarden Prijs Bewijs : * korting wordt aan de eerste prijs ten tijde van de eerste publicatie van de advertentie. Inwisselbaarheid : Geldig tot 2015/06/30 . 1 coupon per persoon . Afspraken: Niet nodig. Voor meer informatie : Reserveren is niet nodig , een dagelijkse openingstijden verwijzen wij u naar de website www.efteling.de . De voucher moet worden gebracht als A4- afdruk couponcode en is direct bij de ingang / hub voor toegang tot het park . Kinderen . 3 jaar ( geperfectioneerd derde jaar ) gratis. Ticket prijs is vanaf 4 jaar . Verzenden Coupon 2015/02/25 . Freizeitpark Efteling Duisburg/Oberhausen Deal des Tages | Groupon Duisburg/Oberhausen
Wat is het toch belachelijk duur die Efteling...en vele andere parken ook. Maar deze actie is natuurlijk super
Wat lief dat je dit deelt zeg! Mijn kleintje is nog te klein om echt van de Efteling te kunnen genieten, maar ik weet zeker dat er hier mensen op het forum zijn die van deze actie gebruik kunnen en willen maken!
Ik zag het vandaag voorbij komen via facebook en dacht dat is interessant wij willen toevallig in maart gaan en dit scheelt toch een heleboel geld! Je moet bij betalen even goed kijken je kan namelijk ook via het duitse internet bankieren betalen dat gaat net zo makkelijk als via ideal! Sofortüberweisung heet het!
Lief dat je dit deelt inderdaad, ik heb ook Meteen besteld! Maarre ik word na invoeren creditcard gegevens bedankt voor mijn bestelling maar ze hebben nu helemaal geen gegevens van mij
Als je tickets wilt bestellen moet je inloggen met een account of met facebook. Ik kreeg na het bestellen via de mail een bevestiging en 25 februari krijg je de vouchers via de mail toegezonden!
Ik heb ze gekocht en een bevestiging dat ze mijn betaling ontvangen hebben. Ik zie alleen niet dat ze afgeschreven hebben. Terwijl het toch een iDEAL transactie was....?
Bedankt! Kreeg inderdaad redelijk snel na bestellen een mail. Heb via fb ingelogd en ben zo'n digibeet. Weet ik veel dat ze dan ook meteen mijn mail hebben
Hahahaha ik ging ook gelijk even kijken hoor! Bij mij is het ook nog niet van mijn rekening misschien omdat het vanuit duitsland komt? Er stond namelijk wel in de bevestiging dat ik had betaald!
Bedankt voor het delen! We gaan nu meteen 2x, met opa & oma en Stijns beste vriend. De jongens zijn gelukkig nog gratis.