Hallo, Ik heb zo'n kortingsbon van prenatal voor Center Parcs. Als ik naar de site ga die op de voucher staat, kom ik gewoon op de site van center parcs en zie niet waar ik de code in kan voeren. Als ik Google, kom ik via de site van prenatal wel op een site waar ze eerst om de code vragen, maar dit werkt ook niet. Wie heeft er ervaring met het boeken met zo'n code en kan mij uitleggen hoe het werkt?
Via deze link hoef je geen code in te voeren maar heb je wel de korting (40-50 %) Exclusief Ouders van Nu aanbod | Center Parcs
Je hebt vanaf vandaag (?) de bungalow-race-weken. Goede aanbiedingen voor april/mei/juni. Vandaag start de Bungalow Race! Al vanaf € 9 p.p.p.n.
Wij gaan naar Frankrijk, die parken doen niet bij alle acties mee, maar wel bij ouders van nu. Iemand ervaring met center parcs Les trois forets?
Ik ben er zelf niet geweest maar vrienden vonden het een heel leuk park! Hij wordt met een 8,3 beoordeeld, je kunt reviews lezen en foto's bekijken Vakantiepark Center Parcs Moselle Les Trois Forêts***** in Hattigny Frankrijk beoordelingen 8.3 | Zoover
En is er ook zo'n leuke actie voor Landal? We willen misschien nog een weekendje weg in NL. Ik vind in Nederland de huisjes van Landal mooier dan bij center parcs.