Hoi, Ik ben op zoek naar een camping of campings in Oostenrijk. De enige wens die wij echt hebben is zwemmen in een meer. Dus wie heeft er tips? Oh ja ... en wij hebben 2 kids bij ons van 2 en 5 jaar. We hoeven geen mega grote camping of animatieprogramma.
Kijk even in Karinthie bij bijv. Ossiachersee of Millstättersee. Ons beviel camping Morgenfurt wel. Hij ligt wel aan een spoorlijn, dus een paar keer per dag davert er een trein achter de camping langs, maar de overlast viel mee. Hij werd ook wel een beetje erg volgepropt, maar dat is op al die campings zo in het hoogseizoen en omdat de camping zelf niet groot is, valt het met de drukte toch nog wel mee. Er is een steiger om van af te springen en een ligweide met speeltuintje. Verder niet zoveel voorzieningen, wel een aardige eigenaar en de gasten waren over het algemeen ook vriendelijk, veel oudere mensen.
Camping seeblick toni in kramsach. Ligt super centraal, aan een zwemmeer en veel uitstapjes mogelijk. Ontzettend mooie omgeving.
Ooit was ik als puber aan de millstattersee (spelling?). Volgens mij heette de camping Burgstaller oid. Geweldige tijd gehad....
Omgeving van Ried heb je een mooi zwemmeer en genoeg keuze om een dagje zwembad speeltuin of de berg op te gaan. Er zit ernaast een camling alleen geen flauw idee hoe die heet...