kan je wel vast zeggen dat deze bol.com | Motorola MFV-700W - Digitale Beeldbabyfoon + Fotoframe, Motorola | Elektronica... geen aanrader is.. erg slecht beeld! absoluut geen fijne babyfoon. Hoorde vanmorgen mijn dochtertje huilen.. maar niet via de babyfoon.. had die zich voor de zoveelste keer afgesloten, en op fotostand gezet.. erg vervelend..
Heb al vaker gehoord/gelezen dat de Alecto DVM-70 heel goed is. Ik ben ook van plan om deze te kopen. En Beertjenicky; een babyfoon met camera kan erg handig zijn als je een trap af moet en 2 deuren door voordat je bij de babykamer bent. Als je voor elk geluidje naar beneden moet, ben je niet blij na zo'n nacht
Kennis van ons heeft een Luvion en vindt deze helemaal geweldig. Op internet lees ik wel verschillende verhalen over dit merk... Wij hebben de luvion platinum 2 besteld.
Omdat onze dochter op de 2e verdieping slaapt, hebben wij een babyfoon met camera. Heel handig, zo moeten we niet bij elk piepje twee trappen op stormen. En het is ook heel schattig om haar te zien slapen zo We waren heel tevreden van onze Luvion Grand Elite. Helaas is die kapotgegaan en toen mochten we van Coolblue een andere kiezen in de plaats. Het is de Motorola MBP-36 geworden. Echt een topding! Duidelijk beeld en klank, lange batterijduur, goed bereik... Heel tevreden!
Wij hebben de luvion grand elite... Erg blij mee... Straks wordt hij uitgebreid met een tweede camera zodat we met 1 ouderunit beide kindjes in de gaten kunnen houden...
Hier de luvion grand elite gehad, maar tot 3x toe teruggestuurd. Elke keer was er wel wat mee. Verder was hij erg fijn in gebruik. Nu hebben we de Alecto DVM-70 welke erg fijn is!
Wij hebben de luvion grand elite ook. En ik moet zeggen dat het erg goed bevalt om een beeldbabyfoon te hebben. Zoals waarschijnlijk elke babyfoon zit hier ook een 'maar' aan. Ik vind de liedjes die je kunt afspelen echt verschrikkelijk. Ze klinken heel blikkerig en mijn zoontje werd er niet rustig van maar lag dan juist met grote verschrikte ogen te kijken wat er gebeurde. Ook het de terug spreek functie vind ik waardeloos. Je hoort meer ruis dan mijn stem, wat overigens zo hard is dat mijn zoontje zich het lep lazurus schrikt Bij iets stouts overigens wel handig!! Ik vind het infrarood beeld wel erg goed. Je bent zwart wit beeld, maar ook al is het pikke donker, je ziet het nog steeds goed! Daarnaast is de camera makkelijk op te hangen of iets dergelijks zodat je goed het bedje in kunt kijken. Ik zou niets anders meer willen (Ondanks het geluid wat er uit de camera bij mijn zoontje komt). Geluid wat uit de babyfoon zelf komt is overigens wel goed en niet blikkerig. Wel hoor je hierbij ook ruis.. Ach het went
Geen camera, ik ken meiden die de hele tijd spastisch iedere beweging volgen.... Maar ieder z'n ding natuurlijk Hier hebben we de babyfoon sowieso weinig aangehad.
Wij hebben zo'n vrij simpele beveiligingscamera en een app voor op je mobiel, Ipad en pc. Weet nog niet hoe het werkt met baby maar de testjes die we dien werken goed.
Wij krijgen de Luvion Grand Elite Lijkt me een topding! Hoor inderdaad ook goede geluiden over de beeldbabyfoon van Alecto.
Philips Avent Scd600/00 bevalt vrienden erg goed, hebben hem voor ons toekomstige spruit ook opgehaald
Ik heb de Alecto dvm 70. Super tevreden! Beeld is heel goed, goed geluid ook de terug spreek functie en de liedjes klinken ook goed. Hij stoort helemaal niet. Ik vind de prijs ook meevallen.
Dat zegt dan mee over die meiden dan over de babyfoon. Ik ken ook meiden die bij elk geluidje naar boven rennen. Als je daar gevoelig voor bent doe je dat toch. Ik vind een beeldbabyfoon juist ideaal omdat je snel kunt zien dat alles goed is. Geeft juist meer rust maar idd ieder zijn ding
Hier philips/avent, zeer tevreden over. Je kan het beeld uitzetten en als je baby wakker word en geluid maakt dan springt het beeld aan, heel goed beeld,vooral in het donker zie je alles duidelijk. Je moet natuurlijk geen 1080p verwachten maar je ziet wat je moet zien en je ziet alles duidelijk