Bevallen in februari en winterjas...even een vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lov23, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ben uitgerkend in februari....zit me af te vragen of ik een positiewinterjas nodig ga hebben.
    Hadden jullie een maar groter nodig of hoe werkt dat?

2. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bevallen in december maar had geen positiewinterjas....wel op het eind vaak jas van mijn man aan. Maar op het eind ging ik toch niet meer 'lang' naar buiten en ik had het altijd heet, dus hier niet nodig gehad...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja moet mijn dochter naar school brengen dus moet gewoon naar buiten.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben begin april bevallen maar had die winter echt wel een positiejas nodig. Nou ben ik ook nogal een ijdeltuit dus mij zou je nooit in een jas van man zien lopen oid want dat kan op zich natuurlijk ook gewoon :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou ja die van mij man kan ik niet aan die mouwen zijn veel te lang hahahaha..

Maar in dec bevallen is ook wel anders dan feb....

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben eind februari bevallen en ik had echt wel een winterjas nodig. Ik had een gewone winterjas maar dan een maat groter.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier een decemberkindje en wel een positiewinterjas en draag deze nog steeds :D ...heb er eentje in m'n eigen maat en je ziet niet echt dat het een positiejas is.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

welke heb je dan marianne?

9. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Ik ben 31 jan 2013 bevallen en heb heel lang een dik vest aan gehad maar we hebben best een strenge winter gehad dus uiteindelijk was het vest te koud..

Ik vond de ( leuke) positie winterjassen behoorlijk duur en heb uiteindelijk voor 25,- euro een leuke licht blauwe winterjas gekocht bij Miss Etam. Dit was maat 44/ 46 en deze kon ik met mijn buik ook gewoon dicht krijgen.. :)

Ook zat er in de zijkant een knoopje, was voor decoratie, maar daarmee kon ik de jas nog wat losser en strakker zetten.

Succes met je (eventuele) aankoop!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ga tegen doe tijd gewoon eens rondkijken.....vindt dat een positiejas al snel duur is als je een beetje een leuke wilt.

11. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben van de oudste half februari bevallen en had ondanks mijn kleine buik echt een andere jas nodig.

Ik zou gewoon op MP kijken naar een positiejas. Die kun je eventueel naderhand weer doorverkopen. Dan kost het je ook niet zoveel. Een grote jas kopen vind ik zonde omdat je hem naderhand niet weer kunt gebruiken.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt ook wel weer Danoek...

13. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
  14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaahah thx voor je link!

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Houtje touwtje positiejas van Bonprix, gekocht in 2011 en dacht 39,95 euro...:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké bij bonprix dus :D

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben in feb. 2012 bevallen, maar ik had wel echt een positie winterjas!
    Je kan wel een maat groter nemen, maar ik vind persoonlijk dat dat er niet mooi uit ziet. Dan zit het veel te ruim om je armen / schouders, en bij je buik zit het nog niet mooi.
    Een positiejas in je eigen maat, is beter!
    Je buik zit er mooi (en warm!!) in. Vind het persoonlijk wel belangrijk.
    Ik heb toen een hele mooie jas gekocht bij de C&A voor 75 euro.

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier een positiejas gekocht toen ik in maart uitgerekend was. Eigen jas kon echt niet dicht en kwam niets anders geschikts tegen. Nu twee zwangerschappen gedragen dus heeft zijn geld wel opgebracht ;) Echter vorig jaar bij de opruiming van een filiaal van ter stal een hele leuke wollen rode winterjas op de kop kunnen tikken in een maatje groter als normaal en paste perfect. Vond hem erg leuk voor die €10,- :p Was een model dat wat wijder uitliep.. Dus zou ook straks in de winter eens gewoon wat jassen passen. (Die rode jas kan ik nu nog prima dragen met een bijpassend ceintuur bijv)

19. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik was 20 feb uitgerekend en kon echt niet zonder positiejas. Uiteindelijk op 2 feb bevallen.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Je mag die van mij over kopen haha had m wel nodig uitgerekend in feb'12
    Hij is donkerpaars :)

Deel Deze Pagina