Pffff ik doe dit waarschijnlijk ook om mijn frustratie van me af te schrijven... Maar: 23 maart heb ik mijn implanon laten verwijderen. Echt nog maar heel kort geleden dus. Ik was benieuwd hoe mijn cyclus nu was na 5.5 jaar anticonceptie, aangezien er daarvoor pcos bij mij geconstateerd was en ik een zeer onregelmatige cyclus had. We hebben nu zonder anticonceptie seks omdat een kindje meer dan welkom zou zijn. Maar ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben. 1 week na het er uit halen kreeg ik wat gevoeligere borsten/tepels. De ene dag wel en de andere dag niet. Nu zijn mijn borsten echt elke dag intens gevoelig, vooral 's avonds. De tepels kan ik nieteens aanraken en mijn hele linkerborst voelt als 1 blauwe plek. Volgens mij zijn ze ook wat steveriger dan normaal. Daarnaast heb ik nu al... tja, is dit dan afscheiding? Het is niet slijmerig en het begon roze en is nu wat roder, maar het is heeeeel licht en alleen soms, en alleen bij het afvegen. In mijn ondergoed zie je niks. Dus kan ik dit nu als ongesteldheid rekenen? Ik denk het niet? ik heb zelfs al (vroege) zwangerschapstesten gedaan. Die van vanochtend was ook negatief. Ik heb dus geen idee wat er nu met mijn lijf aan de hand is. Ik wil gewoon óf een positieve test, óf ongesteld worden Zijn er meer mensen met deze ervaring na het stoppen met implanon/andere anticonceptie?
Je lijf moet eerst weer van de hormonen af. Dus het man wel even duren voor dat alles weer op gang is. Ik beb de eerste maand ook echt vanalles gehad, pijn in borsten misselijk buikpijn pijn in me bil en been. Dus wacht rustig af dat is het beste denk ik