Komen er veel extra kosten bij? stel een bril kost 24 euro, komen er dan nog kosten bij nadat je alles hebt ingevuld? Ik durf niet zo goed verder te klikken heb namelijk op die manier op andere site's al een keer een bestelling geplaatst terwijl ik alleen wou kijken hoe of wat. Hoe is de service? en de kwaliteit? DA
Ja zeker! Top service! Was 39 euro kwijt duurde Wel n paar weekjes bril paste niet goed gemaild terug gestuurd andere besteld allemaal kosteloos!!! Kwam uit Duitsland en kreeg het helemaal vergoed onder kopje zorg in het buitenland
Hier ook goede ervaringen! Er kwamen geen extra kosten bij, dus lekker goedkoop. Wel duurde het eventjes voordat hij binnen was.
oke mooi zo! Dat het even duurt is niet zo erg, ik heb lenzen. Maar mijn sterkte is nogal achteruit gegaan, en wil gewoon een bril voor erbij, voor in de avond of ochtend. verder heb ik altijd mijn lenzen in. straks ff overleg plegen met manlief...
Ik zag vandaag toevallig op Welkom - Test Exclusive daar een test van voorbij komen.... Kan je het misschien gratis testen als je wordt uitgekozen, en anders krijg je geloof ik sowieso korting Nog even nagekeken en ja hoor: Test Exclusive - Test gratis producten en diensten