Minder stress voor Alba door dochter | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl AMSTERDAM - Jessica Alba is gek op haar dochtertje Honor. Het meisje, dat anderhalf jaar geleden werd geboren, maakte een ander persoon van de 28-jarige actrice. "Honor is the beste remedie tegen stress", aldus Alba. © Wenn.com "Als ik bij haar ben, staat alles in een ander perspectief", vertelt Alba in het lifestyleblad Self Magazine. "Ik kan erg hard zijn voor mezelf als iets niet perfect gaat. Maar nu ik haar heb, is daar geen tijd meer voor." Cash Warren Alba, die getrouwd is met Cash Warren, ziet zichzelf later met haar gezin op een boerderij in Frankrijk wonen. "Ik hoop dat Honor en mijn andere kinderen zo lang mogelijk onschuldig kunnen zijn. Er is zoveel tijd om volwassen te zijn", aldus de actrice. -------------------------------------------------------------- Mooi en herkenbaar stukje . Wanneer ik een stressvol moment heb, en m'n dochter is er tegenwoordig bij, dan voel ik me een stuk beter, en een stuk rustiger ook. Er komt natuurlijk wel 'andere' stress bij kijken, bij het moederschap, maar toch