48 uur positieve ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maaike3, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Hoi hoi.
    Ik heb een vraag ik heb al 48 uur positieve ovulatie testen. Vanaf maandag 1ste is gemaakt om 17uur. Van boven naar beneden . De andere zijn ochtend en middag 7.30 en 15.30

Kan dit wel zo lang? Gisteren flinke buikpijn gehad en toch nog even gemeenschap gehad. Ookal voel ik me ei. Maar wilde het toch zeker weten.

We hebben woe vrij zo ma en di gemeenschap gehad . Zou dit voldoende zijn geweest?
    Ik weet het niet het uitendelijk toch afwacgten maar omdat de buikpijn weg was ging is er van uit dat me test ook afliep.
    Vanavond ben ik weg dus vandaar hoop ik maar dat we ons best hebben gedaan:)

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Sorry foto vergeten

Bijgevoegde bestanden:

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zou uitgaan van de eerste positieve test. Dus uiterlijk vandaag springt je ei. Jullie timing is dus prima, misschien voor de zekerheid vanavond nog gezellig maken? Ik heb ook weleens 2 dagen positieve ovulatietesten gehad, dus ja, het kan. Blijft ie nou de komende dagen positief, zout ik even een zwangerschapstest doen.

maaike3 vindt dit leuk.
  4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dacht al, zijn vast de Kruidvattesten!

Ja, de Kruidvattesten staan er helaas om bekend wel een week lang positief te geven waardoor je dus niet weet wanneer je LH-piek daadwerkelijk is.
    Om je LH-piek te bepalen zou ik je dan ook willen adviseren om een ander merk test te gebruiken. Die van Kruidvat staan wat dat betreft, helaas slecht aangeschreven.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou niet weten waaom ze een zwangerschapstest zou moeten doen.
    Lees je in over de Kruidvat ovulatietesten hier op dit forum en verwonder je erover dat ze soms wel een week lang achtereen positief aangeven. En nee, niemand bleek zwanger. Het zijn gewoon bagger ovulatietesten.

6. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    O dat wist ik niet .na gelukkig had ik knetter buikpijn gisteren. Dus afwachten nu dan maar. 23-1 Was ik ongesteld geworden. 22-1 bruin verlies. Dus uitgaande van de 23 waar echt rood was klopt de periode van vruchtbaarheid wel.( 28dgn)
    Ik hoop maar zo dat het raak is.
    Bedankt voor de tip voor het gebruiken van andere.

7. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Nee , dat wist ik niet. Mijn welgemeende excuses dat ik een verkeerd advies gaf, alleen maar vanuit goede bedoelingen en geheel vanuit mijn eigen ervaring gesproken. Bedankt dat je mij de les hebt gelezen. :|

maaike3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina