haay, heb nu al 48 uur lang voorweeen. vannacht echt supper slecht geslapen, denk ik totaal 3/4 uurtjes ong. gister contact gehad met de verloskundige en die zei dat wanneer ze om de 3 min. komen ik mag bellen. nou er zit dus nog totaal geen regelmaat in, en sinds ik net wakker ben sinds een uurtje weinig last van gehad maar begint nu wel weer terug te komen! moest wel bellen van de verloskundige als het nu nog steeds zou aanhouden... iemand een idee wat de verloskunidige gaat doen als ik bel? neem aan dat zolang er geen regelmaat in zit zei er ook niet zoveel mee kan. this wel zo erg dat ik amper achter de pc kan zitten, heb gister en eergsiter ook de hele dag op de bank gelegen en ga dat zo ook maar weer doen. van mij mag de kleine komen! sorry voor het lange verhaal maar ben het behoorlijk zat die voorweeen! laat het maar lekker doorzetten of gewoon weg gaan maar heb geen zin om hier nog dagen of weken mee rond te lopen... groetjes, najma
Dikke kans dat als je baarmoedermond al week is ze gaat strippen ...dat help vaak als je al bezig bent. Een douche is wel lekker voordat ze komt dan ben je lekker fris en misschien wat weer ontspannen
wil idd net onder de douche stappen, alleen is me ervaring dat het daar alleen maar erger van wordt! zou ze gaan strippen bij 37 weken? hoop dat er idd wel al iets is verweekt of een 1cm ontsluiting heb want anders is alles voor niks geweest! bedankt voor je antwoord..ben benieuwd wat gaat gebeuren. begint nu ook weer heviger te worden de krampen...
heey najma. je bent even ver als mij. ik heb ook al 2 dagen last van oefenweeen. af en toe zijn ze pijnlijk bij mij. hopelijk komt onze kleine ook snel. liefs
meiden wil jullie niet demotiveren maar ik heb nog steeds last van voorweeen en die kunnen heel pijnlijk zijn maar ons mannetje is er nog steeds niet..en bij mij gaan ze pas beginnen met strippen en inleiden als ik 42 weken ben
bij mij zijn ze echt constant pijnlijk, this een uitzondering als ik een gewone harde buik heb die geen pijn doet, moet hem nog wel wegpuffen. vrouw van de verloskundige heeft me net niet echt sirieus genomen heb ik het idee... ze zegt dat ik de bevalling zowizo nog niet begonnen is, en ik hier ook geen ontsluiting van kan krijgen en dat er niks aan te doen is. ze heeft me wel een slaappil voorgeschreven... ze komt ook niet langs om te kijken of iets...merk het vanzelf wel. hoop dat het gaat doorzetten of gewoon weggaat... lijkt me maar niks om zo te blijven lopen. @ellentje: had jij er ook de hele dag achter elkaar last van? of een aantal uren en dan weer niet en dan snachts weer wel ofsow? heb het constand en zit niet langer dan een half uur pauze tussen... pfff echt zwaar voor je dat je daar zolang al last van heb en dat de kleine er nog niet is! hoop dat je snel gaat bevallen!
hier ook al zo'n twee weken last van harde buiken/weeën. Na opname bleek dat ze niks doen, de baarmoedermond verweekt niet en blijft mooi 4 cm. Zolang er niks gebeurt doen ze niks is mijn ervaring. Ik heb ook soms zoiets van zet maar door, maar voor de beeb is het beter als die nog ff blijft zitten.
ik heb er ook een tijd bijna constant last van gehad...maar het heeft bij mij niets gedaan op een gegeven moment heb ik zelfs een nacht in het ziekenhuis gelegen omdat ik er niet meer tegen kon...daar hebben ze gekeken maar was nog geen ontsluiting dus konden ze niets doen...
Ik wil je niet demotiveren, maar ik heb 5 weken met voorweeen gelopen voor ik werd ingeleid... Mijn tip, probeer te ontspannen en stap lekker onder de douche. Concentreer je niet te veel op je voorweeen en ga nog niet direct timen. Dan kun je jezelf behoorlijk gek maken namelijk... zoek wat afleiding. Mocht het wel doorzetten, heel veel succes natuurlijk
bedankt dames, weet ik in ieder geval dat het nog heeeeeeeeeel lang kan gaan duren. zal idd proberen me er niet teveel op te concentreren. en als het echt gaat doorzetten en weeen worden zal ik dat snel genoeg wel merken... ga wel zo even slapen want ben behoorlijk moe na me 3 uurtjes vannacht. succes jullie allemaal met de laatste loodjes.
Gisterenavond hele nacht niet geslapen, iedere 3 minuten harde buiken die gepaard gingen met pijn. Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de VK, dan moet ze maar ff kijken of ik wat ontsluiting heb ofzo?