ik bied de badspullen en kleding van mijn zoon aan. foto`s in album krijg het niet voormekaar om ze in mijn bericht te plaatsen badje was hij na 1 maandje al zat vindt douche veel leuker dus het badje is niet veel gebruikt.Had het zelf bij babydump gehaald een hele set voor 40 of 50 euro toen geloof ik. weet niet meer zeker verkoop het voor 15 euro.Gebruik zelf wel het kammetje en bortsel alleen dus die zitten er dan niet bij. set bestaat uit bad-thermometer-emmer met deksel-zeepdoosje-waskom-en beker. voorderest bied ik kleding aan die ook heel zelden gebruikt is. de tuinpakje is nog nooit gebruikt heb wel 1 keer gewassen maar was gekrompen dus paste hij mijn zoontje niet meer. voor kleding mag je een bod doen [/img]
Misschien handig om de kleding wel even te beschrijven, want ik kan op de foto's echt niet zien wat voor een maat of het is
hihi ja ikbegrijp wat je bedoelt. ik had bij de beschijving van de foto`s het er wel bijgeschreven maar schrijf het hier wel nog een keer tuinpakje had ik uit engeland gekocht zit een truitje bij ik had het te heet gewassen(dom van mij) dus was het gekrompen het is nu denk ik maat 62 ongeveer is nog geen 1 keer gebruikt omdat het te klein was. snoopy pak van h&m broek en vest mt 62 weinig gebruikt frendz pak mt 50/56 ook niet zo vaak gebruikt. alles is nog in goede staat. en je mag bieden