Hallo allemaal! Ik heb in juni een bruiloft en wil daarvoor natuurlijk wel een leuk outfit Ben dan 38 wk zwanger. Weten jullie nog online (betaalbare) webshops die leuke/mooie jurkjes hebben? Ik heb een beetje bij wehkamp en H&M geneuzeld, maar het lijkt erop dat zwangere vrouwen vooral geen mooie kleding mogen dragen Dus... hebben jullie nog leuke suggesties?
Mamalicious heeft soms mooie jurken/ jurkjes. Wel het meest rond de feestdagen, maar wellicht kan je nu nog iets in de sale vinden.
Kijk ook eens naar gewone jurkjes. Wat strakker van boven en onder los. Kan ook heel mooi om de buik heen vallen.
Is het niet een beetje vroeg om nu te gaan shoppen voor een jurk die je pas in juni gaat dragen?? Je kunt nu toch niet inschatten wat je kledingmaat tegen die tijd is?
Esprit vind ik erg leuke dingen hebben. Ook niet super duur. Maar ik zou inderdaad ergens in april gaan kijken. Heb je ook wat meer zomer mode.
Ik zou wat meer tegen het voorjaar kijken, dan heb je vaak de nieuwe collectie van mamalicious en daar zitten vaak hele mooie jurken bij. Zelf heb ij deze uit 2011, perfect voor een bruiloft vond ik: http://www.neufmoisbelle.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/m/a/mamalicious_dress_gate_wove_gun_copy.jpg
Bedankt voor de reacties! Ik was ook nog niet van plan om nu al iets te gaan kopen hoor Maar ik wilde alvast een beetje rondkijken.
Asos heeft een grote positiekeuze met echt hele mooie jurkjes. Ik had mijn spullen van de week in 2 dagen in huis!
hebben jullie in nederland ook zalando? daar heb ik er leuke op gevonden, en de jurkjes van fragile (maar die zijn direct wel een duurdere prijsklasse), esprit heeft ook erg leuke
Goedkope positiekleding en zwangerschapskleding online | Positie-Outlet Heb ik een heel leuk jurkje van gekocht. Met veel stretch erin dus past nog best lang.
Dat zou inderdaad kunnen. Al was mijn eerste twee weken overtijd. Toen ze geboren was (inleiding) zeiden ze dat ze nog wel langer kon blijven zitten. Dus ik verwacht het eigenlijk niet. Verder bedankt voor de opties! Asos heeft inderdaad erg leuke betaalbare dingen
Wat me trouwens wel opvalt is dat de meeste jurkjes vrij kort zijn/lijken. En dan hebben de dames op de foto nog niet eens echt een grote buik.
Ik heb geen zwangerschapskleding gekocht. Ik vind het lelijk en veel te duur. Ik heb daarom allemaal stretchjurken met leuke prints gekocht in een maat groter. Ik heb ze al mijn hele zwangerschap aan. Ze rekken prima mee!
Ik kon helemaal geen leuke jurkjes vinden, laatst, dus ik heb toen gewoon een normaal jurkje gekocht. Hij is echt heel erg rekbaar waardoor het gewoon nu nog aan kan. Of het echter met 38 weken nog past, dat weet ik nog niet. Heb ook wel eens gehoord dat sommige zwangerschapsjurkjes dan (ook) niet meer passen.
Peroonlijk vind ik in Engeland wel een aantal webshops met leuke kleding. Bijv www.seraphine.com Anders even googlen op maternity clothing uk