Kan dit nog goedkomen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Newbee26, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newbee26

Newbee26 Actief lid

5 apr 2019
    103
    154
    43
    Vrouw
    Ik ben op zoek of ik überhaupt nog een beetje hoop kan hebben

Op 22-1 een 5 daagse terugplaatsing gehad. 9 dagen hierna (14 dpo) een hcg van 44. Dit was natuurlijk erg laag, maar verdubbelde netjes iedere 48 uur.

Met 6+5 een echo gehad. Hier was alleen een vruchtzak met een bobbelig wit lijntje erin te zien. Dit zou mogelijk de dooierzak kunnen zijn volgens de gyn. Echter moest ik wel uitgaan van een miskraam, gezien mijn termijn.

Nu heb ik ergens een klein sprankje hoop dat wanneer ik volgende week terugkom, er een wonder is gebeurd, doordat ik ook zo laag ben begonnen met m’n hcg.

Is dit iniminie beetje hoop terecht of niet?

Dit is m’n eerste positieve test na 5 jaar ICSI’s, dus ben een beetje subtiel alsjeblieft, hihi.

2. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik vermoed dat de gyn de vruchtzak ook opgemeten heeft? Waarschijnlijk is de combi van termijn (die weet je namelijk zeker) en grootte vruchtzak zonder vruchtje de reden waarom je deze uitspraak kreeg. Ben echt bang dat je rekening moet houden met een miskraam, die kans is ook erg verhoogd in ICSI traject :( Duimen voor een wondertje wordt het dan .. sterkte met deze rotperiode en onzekerheid!

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Oh ja en als aanvulling .. een dooierzak zie je vanaf 5 weken echt al duidelijk en vanaf 6 weken een embryo. Het beeld loopt dus echt ver achter op wat je zou verwachten en niet een paar dagen wat nog kan passen bij een wat trage innesteling.
    Het is niet om hard te zijn, maar helaas wel hele harde realiteit :(

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je lage hcg start een reden heeft. Je zou wel een embryo moeten zien en het hartje klopt in principe ook al :(
    Ik hoop dat je alsnog geluk hebt!

5. Newbee26

Newbee26 Actief lid

5 apr 2019
    103
    154
    43
    Vrouw
    De vruchtzak was 1,3. Ik hoop bijna dat het van mijn eigen eisprong was en er een natuurlijk wonder naast de terugplaatsing is geweest, haha. Ik zal de echo hier toevoegen.

mijn hoofd weet het al, mijn hart is gewoon niet klaar voor weer een teleurstelling denk ik

Bijgevoegde bestanden:

6. Newbee26

Newbee26 Actief lid

5 apr 2019
    103
    154
    43
    Vrouw
    De vruchtzak was 1,3. Ik hoop bijna dat het van mijn eigen eisprong was en er een natuurlijk wonder naast de terugplaatsing is geweest, haha. Ik zal de echo hier toevoegen.

mijn hoofd weet het al,

Deel Deze Pagina