Hallo meiden, Ik heb even een vraagje, morgen heb ik mijn 20 weken echo harstikke spannend natuurlijk en kijk er ook echt naar uit. Nu wil ik graag weten of het mogelijk is dat ze het geslacht voor ons opschrijven ( idee van mijn mannetje ) zodat ze het niet aan ons vertellen maar dat als we het echt niet meer houden kunnen kijken of het papiertje Of is dit iets stoms en doen ze daar niet aan? Liefs Starry
Wij wilden het ook graag op die manier. Maar de echoscopiste vond het maar belachelijk en wilde er niet aan meewerken. Ze wilde het best opzoeken, laten zien en vertellen, maar niet opschrijven... Nou moet ik erbij zeggen dat ze al wat chagerijnig was omdat haar computersysteem niet wilde opstarten.. En toen bleek dat ons beebje echt niet stil wilde liggen werd dit alleen maar erger. Wij hebben afgesproken dat als mijn man het inderdaad toch echt wil weten we voor een pretecho gaan. Daar betaal je zelf voor, en doen ze dus ook wat jij wilt. maareh... zo'n tr*t als wij hadden zul je wel niet snel tegenkomen! Geniet ervan morgen, heel bijzonder om te zien!