Hallo Dames. Ik heb even een vraagje, Gisteren heb ik een echo laten maken. En de baby/embryo deed het goed. Was weer gegroeid vanaf de echo met 8 weken en het hartje klopte nog steeds goed. Maar nu is mijn vraag... De baby zit in dat zwarte gedeelte. Hoe kan het dat de echo van 3 dagen eerder meer zwart heeft en dat gisteren bij mijn laatste echo 3 dagen later dat zwarte meer witter aan het worden is? Snappen jullie wat ik bedoel?
Misschien ligt het eraan hoe deze echo foto is gemaakt. Of het zijn je darmen die er beetje overheen 'schaduwen'. Ik had dat deze week ook met m'n echo. Toen m'n.blaas meer en meer gevuld was, werd het duidelijker.
Zal ook deels aan het apparaat liggen. Het ene geeft veel duidelijkere beelden dan het ander... Ligt soms ook aan de instellingen.
Maar het draaien vd echostaaf kan al betekenen dat je vanuit een andere hoek kijkt. Waar je eerst recht op het vruchtzakje keek, kijk je er nu wellicht schuin op, waardoor de vorm anders is
O oké, ik schrok al. Dacht dat dat zwarte waar de baby in zit dat dat witter werdt ofzo. Vroeg me al af wat dat was
Ligt aan de hoek waarin je kijkt. Zou me er niet al te druk om maken. Als het niet goed was had de gyn dat wel gezegd. Geniet ervan.