Hallo Mama's en aanstaande Mama's, Voordat ik dit topic opende heb ik eerst even gezocht op google. Maar hier kon ik geen nuttige informatie vinden. Momenteel ben ik 12 weekjes zwanger. Vanavond heb ik mijn tweede echo en kunnen we eindelijk het hartje horen. Ik heb een echo gehad op 9 weken. Hier werd mij gemeld dat ze het eerst uitwendig zouden proberen en als het niet goed te zien zou zijn dan werd het inwendig gedaan. Het kleintje was goed te zien dus bleef het bij een uitwendige echo. Nu is mijn vraag: Is het kindje op de 12 weken echo dan ook goed te zien? Of is er alsnog kans op een inwendige echo. Daar was ik even nieuwsgierig naar! Bedankt voor het lezen in ieder geval. Groetjess
Hi, Volgens mij is het met 12 wel uitwendig te zien hoor!! Maar heb je je controles in het ziekenhuis of bij een vk? Ik had het idee dat ze in het ziekenhuis sneller kiezen voor een inwendige echo
Hoi Hoi! Ik heb mijn echo's bij de verloskundige. Was even nieuwsgierig. Als je kindje op 9 weken uitwendig goed te zien is betekend dit dan ook dat het kindje op de 12 weken uitwendig goed te zien is. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!!
Mijn echo was met 10+3.. Uiteindelijk naar 10+6 gezet.. Ook uitwendig en was echt super goed te zien!
Ja hoor is prima uitwendig te zien, ik heb flink overgewicht en we konden de echo's met 9 weken al uitwendig doen! Geniet ervan vanavond