ben net netjes terug gebeld en ik mag maandag terug komen gratis bij een vrouw die ik eerder heb gehad en die het wel netjes kan. ik moet alleen even de cd rom mee nemen zodat ze hem er op aan kunnen spreken. dus ook weeer geregeld!
goed dat je hebt gebeld en dat je nu een echo krijg meid! Ikz ie dat je uit Gimmert komt, ik woon zelf in Elsendorp, voor de volgende keer is idd kijknou een aanrader (en ook dichtbij in Helmond)
@ imd ik heb niet gebeld, dat bericht is van iemand anders ik durf zoiets zelf niet en mijn man ook niet. wij hebben voorgesteld dat ik ging bewegen of dat zij maar eens op men buik moest duwen, maar kreeg enkel een lachje terug. heb nu een afspraak waar vrienden van ons ook geweest zijn en daar moet het heel goed zijn, niets gezien kom je gewoon gratis terug.
dus je hebt nu 60 euro betaald waarvoor je niet kwam eigenlijk gewoon bellen als ze het bij jou zo doen doen ze dat bij een ander ook zo
Wat idioot zeg. Had ze een slechte dag ofzo. Dat kun je toch niet maken. Bij mij lag de beeb met zijn hoofdje naar mijn rugkant, dus we konden ook weinig zien, maar ze heeft zowat een uur geprobeerd. Dan moest ik weer springen en lopen en dan duwde ze wat, maar de baby was niet van zijn positie te krijgen. Dus mocht ik terugkomen, maar de volgende keer lag hij nog steeds hetzelde hahaha. Maar het zijn evengoed wel mooie plaatjes geworden. (zie album) Ik zou er geen genoegen meenemen.
Ze zien je niet door de telefoon dus kan jou het schelen dat je een nieuwe echo eist. Wel een beetje voor jezelf op komen hoor anders win je het niet. Als je je geld terug wil of een nieuwe echo wil dan zal je toch iets moeten doen. Anders geef je mij het nummer maar en dan ben ik wel voor je.
Kan me voorstellen dat je je hierdoor erg rot voelt. Volgens mij zijn ze je al tegemoet gekomen omdat je alleen voor de 2d echo hebt betaald. De 4-d lukte niet en heb je ook niet voor betaald. Ze doen trouwens altijd eerst 2-d en dan pas 3 of 4d. Ik heb andere ervaringen met de meiden van First Sight. Bij de eerste hadden we ook tot 2 keer toe dat ze met haar handjes voor haar gezicht lag. Ik moest springen enz. maar de kleine veranderde niet van houding. Tot 2 keer toe mochten we gratis terugkomen en uiteindelijk hadden we de 3de keer 'n prachtige echo. Nu bij de zwangerschap van de 2de zijn we ook weer 1 keer geweest en weer prima. Toch is Kijknou (wat hier al genoemt wordt) veel leuker, die man is echt fantastisch. Bij de eerste hebben we bij deze man met 32 weken een prachtige echo gedaan en nu gaan we er voor de 20-weken echo heen. En wellicht ook nog rond de 32 weken. Hoop dat je volgende keer een mooiere/fijnere echo hebt.
hoi hoi 2 foto's en een dvd is veeeeeeeelste weinig voor dit geld jij hebt het recht als conument te krijgen wat je verwacht zelfs al is het alleen een 2d dit is gewoonweg te weinig dus mag jij naar dat echobureau gaan en eisen dat ze een nieuwe echo maken en anders haal je radar erbij moet je zien hoe snel ze reageren vergeet ook vooral niet te vermelden dat je via een zwangere pagina meerdere klachten heb gehoord en zeker niet zal aaarzelen om contact op te nemen met hun dit is belachelijk dat ze je de kosten niet doorberekenen voor de 4d vind ik goed maar 2 foto's is belachelijk geen genoegen mee nemen groetjes nathalie
twee vriendinnen van ons deden laatst ook een 2 3 en 4d echo van een half uur in oosterswolde bij beide een dik half uur zowel 2 als 3 = samen is 4 toch? d echos gemaakt bij de ene had het meisje steeds haar handen voor het gezicht, toen vroeg degene die de echo maakte of ze even wilde gaan springen dit hielp ook niet heel erg veel, maar je merkte dat degene die de echo maakte echt haar best deed om het kind zo goed mogelijk op dvd te zetten wat ontzettend lullig dat ze dat bij jou niet hebben gedaan zeg! ik zou niet betaald hebben denk ik.
Hier ook die ervaring met First sight. We waren er eerst met 16 weken heen gegaan voor geslachtbepaling, dat werd netjes gedaan en klopte (meisje) Toen gingen we voor een 4D en na 10 min een 2D te hebben gehad ging ze over op 4D. Lukt niet was ook meteen het antwoord, placenta zat ervoor. En toen moesten we 60 euro betalen en konden we gaan (en dat voor 11 min een echo) Heb gebeld maar ze zeiden dat ze er niets aan konden veranderen en dat we toch een echo gehad hebben. Was super super boos. Ben met Jayden toen wel weer terug gegaan voor geslachtsbepaling alleen (enige in de hele regio die het met 16 weken doen) en weer klopte het en we hadden nu ook een leukere die het deed. Voor alle 3D, 4D en 20 weken echo zijn we naar Jack gegaan in Helmond (kijknou) Hij neemt alle tijd voor je en je krijgt alles op dvd en cd en heel veel foto's.