Kan dit echt?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dais1808, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Ik heb net een 18 weken echo gehad, dacht ik..
    2 weken geleden de 16 weken echo gehad, maar daar konden ze het geslacht niet nauwkeurig zien dus of ik met 18 weken terug wilde komen. Met de 12 weken echo was ik al 2 dagen vooruit gezet.
    Met de 16 weken echo liep ik goed, maar vandaag met de 18 + 3 echo werd ik ineens een week vooruit gezet, dat wijkt in totaal 10 dagen van de uitgerekende datum af. Kan dit?
    Ik moet wel zeggen dat ik tussen de 16 en 18e week een enorme groeispurt gemaakt heb, kan het daar aan liggen?

Ik vind 10 dagen best veel en dan zeggen ze hier ja een week eerder of een week later kan..

Bijgevoegde bestanden:

2. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Oeps, die foto was niet de bedoeling, maar krijg hem neit meer weg!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat kan ja.
    Maar de uitgerekende datum die je ze verteld hebben bij de 12 weken termijn echo blijft staan. Dus je kan inderdaad volgens de echo verder zijn, kan liggen aan de groeispurt die je ineens gehad hebt. Ik had dat ook dan liep ik weer voor dan weer achter, het schommelde de hele tijd. Maar de uitgerekende datum 8 januari werd gewoon aangehouden als 40 weken datum. Uiteindelijk bleef ze kleiner dan gemiddeld, en is ze met 37 weken geboren. Bij de geboorte was ze prima op lengte en gewicht. Het is ook heel erg moeilijk te meten en te schatten. Als ze dat pijltje een millimeter naar links of rechts zetten scheelt het al zo een paar dagen.
    Lekker laten groeien dat wondertje en geen zorgen maken!

Deel Deze Pagina