Hallo, Ik had vandaag de eerste echo. Volgens mijn eerste menstruatie zou k 6,5 week zwanger zijn. Echter, had ik woensdag 13 maart pas een positieve test. Vandaag op De echo was een vrachtzakje te zien. Er was nog geen hartklopping. Ik weet niet of t vrachtzakje leeg os of niet. De verloskundige zei dat ik waarschijnlijk een week minder lang zwanger was en dat er daarom nog geen hartklopping te zien was. Ze zei verder dat er Niks verontrustends was, gezien t feit dat t waarschijnlijk pas een vruchtje van 5,5 week was, maar dat ze geen zekerhedem kon geven totdat t hartje klopte.. Nu ga ik over 10 dagen terug. Hoe denken jullie hierover? Moet ik me druk maken? Liefs
Ik zou me er niet te druk om maken. Je geeft ook al aan pas later positief getest te hebben dus zal de eisprong wel iets later zijn geweest. Ik had zelf ook een echo met 5 weken en wat dagen(dacht ook verder te zijn) en was ook alleen een vruchtzakje te zien en 2 weken later een baby met hartslag van 7 weken en 5 dagen Dit was Igg mijn echo met blijkbaar dus 5,5 weken ook nog echt niks op te zien. Bekijk bijlage 314531
normaal gesproken krijg je eerste echo pas 8-9 weken zwangerschap daar is duidelijk hartje te zien. Ik zou je niet druk maken.
Was bij mij ook niet veel te zien met 5 weken, ik wist niet hoever ik was omdat ik helemaal geen menstruatie heb gehad. Maar inmiddels zie je al een echte mini baby met een mooi kloppend hartje!
Bedankt voor jullie antwoorden.. Ik denk ook gewoon positief, maar blijf t spannend vinden.. Ben blij als t 5 april is.
Inderdaad geen zorgen maken. Je eisprong kan later geweest zijn of innestelling heeft langer geduurd. En dan is het gewoon te vroeg iets te zien. Maar dat het nu spannende dagen zijn geloof ik goed. Succes!