Ik heb gisteren met 15 wk echo gehad voor geslachtsbepaling,nu word er gezegd is veel ste vroegg je kunt beter wachten tot 20 wk echo weet je het zeker,ik wild al gaan shoppen en aan kamertje beginnen wat denke jullie?
Met goede apparatuur is het zeker al wel te zien hoor ! Waar ben je geweest ? Op 15 weken is duidelijk het verschil al te zien maar de meeste hebben niet zulk goed apparatuur om er zeker van te zijn . Jan de koning heeft het vrijwel altijd goed en doet t vanaf 15 weken. Hij heeft nu ook nieuw apparatuur waardoor hij ervan overtuigd is het goed te hebben.. Misschien daar heen gaan ? Is vlakbij Tiel! Wij woonden er ook 45 min vanaf maar is de moeite!
Met 15 weken kan je het al best wel goed zien hoor. Bij mijn tweede zwangerschap was ik ook 15 weken zwanger en kon ze zeggen dat het een jongen werd en dat is dan al dik 5 1/2 jaar geleden
het zal door sommigen best te zien zijn, maar ik zelf zou het risico veel te groot vinden dat ze het toch per ongeluk mis hebben mocht je al willen gaan shoppen, dat zou ik nooit voor de 20 weken doen.
JAaa het ging allemaal zo super snel !Denk nog geen 7 minuten op die bank gelegen het is echt lopende band werk daar!
ik ben daar ook geweest voor mijn echo's en met 16 weken konden wij duidelijk zien dat we een dochter kregen. Ze zei toen dat ze voor 80% zeker was dat het echt een meisje was. en ze had gelijk!
14. Ik wil het geslacht van mijn kindje graag weten, kan dat ? Geslachtsbepaling is mogelijk vanaf 14 weken. En dit is bij first look in groningen!!! dus kan wel degelijk!!
Ja het kan wel maar ik zou persoonlijk nooit volledig gaan shoppen en aan de kamer beginnen.... Want tja.... het toch nog anders zijn. Pas als ik meerdere bevestigingen heb gehad zou ik gaan shoppen.
Ik heb met 14 weken en 5 dagen geslachtsbepaling laten doen. Heb toen wel enkele kleertjes al gekocht maar met de babykamer heb ik toch even voor de zekerheid gewacht tot de 20 weken echo, wou het nog wel graag een keer bevestigd hebben.