Vanmiddag bij de vk geweest vanwege bruinverlies al 2 dagen en last van mijn onderrug. Er was nog geen hartactie te zien en aan de grootte van het vruchtzakje, 4mm, dacht ze eerder aan 5 weken ipv 6. Dat zou wel mijn testen verklaren die in het begin zo licht bleven. Ook had ik de dag voor mijn vermoedelijke nod wat bruinverlies dus het zou mogelijk een late innesteling kunnen zijn geweest maar het zit me toch niet lekker. Verder was er geen teken van een eventuele miskraam. Vruchtzak was mooi rond en die is bij een mk vaak wat ingedeukt zei ze. Heb vandaag bloed laten prikken en moet maandag weer om te kijken of het HCG stijgt.... Kan iemand mij KO slaan en maandag weer wakker maken??
tjee meis wat een spanning.... Ik ga je niet neer knuppelen ben bang dat je dan helemaal niet meer wakker word lol bruin verlies is meestal oud bloed en hoeft echt geen naar voorteken te zijn, probeer te ontspannen en te denken aan de toch wel iets positieve echo die een mooie ronde vruchtzak liet zien knuffel voor jou x
Ja bij de eerste had ik met 13 weken helderrood bloedverlies en toen was ook alles goed. Probeer ook positief te denken maar tis zo moeilijk...
Bah wat naar is dat. Wel herkenbaar heb het zelf ook al 3 weken! Al twee echo's gehad gelukkig hartactie te zien dat stelt me gerust maar ooh wat een onzekerheid wanneer je het weer ziet. Ik duim voor je!
Dankjewel voor het duimen allemaal het heeft geholpen! HCG was mooi gestegen t.o.v. vrijdag dus ik ben voorlopig weer gerustgesteld! Morgen even spieken en kijken of er nu wel een knipperlichtje te zien is.
o wat fijn zeg dat je hcg omhoog is gegaan :-D Ik ga heel hard voor je duimen op een goede echo morgen, hoe laat mag je heen?
Ik heb tot 7 weken bruinverlies gehad, alles was mooi in orde, zie banner Ik duim dat ook voor jou alles goed verloopt, maar dat zal wel hoor!