hai ik weet t niet meer hoor... beetje ingewikkeld maar t zit zo: 2 maanden geleden ben ik op vakantie geweest, ben daar 2dg achter elkaar de pil vergeten... heb m toen een maand doorgeslikt enzo omdat ik met een nieuwe baan ging beginnen... maar sinds ik terug ben van vakantie , alleen maar buikpijn enzo, last van gevoelige borsten ... toch ben ik afgelopen dinsdag ongi geworden.. maar ben best wel dik geworden en vooral me buik.. heb t idee dat er iets niet klopt!! ... kan dit door de pil komen??? groetjes
Als je denkt dat je zwanger bent...dan wijst een test het uit. Gewoon even testen en dan weet je het zeker, meis! Succes!
3 weken geleden getest hoeft niet te betekenen dat het nu nog negatief is?? Ik zou een test doen. Mirre
Zou ook een test doen maris of even naar de Ha gaan dan weet je het zeker. Grappig he we spreken elkaar best vaak maar wil toch even reageren op je topic hihi
He dine, leuk dat je ff reageert !! Ga inderdaad vandaag ff een test halen.. is t beste om s'morgens te testen toch??? xxxxx maris